Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.920)
Beoordelingen filteren
3.920 resultaten
Waardering van reizigers
2.135
1.392
292
53
48
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.135
1.392
292
53
48
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 3.920 beoordelingen
15 augustus 2015 beoordeeld

Super!! Genieten in een sfeervol gunstig gelegen hotel. Personeel super klantgericht. Mooie kamer met extra genieten van uitzicht, mooi interieur, leuk welkom en alle extra's. Ontbijt en bar sfeervol en bellboy super gemotiveerd, kortom snel weer hier relaxen.

  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank 70lilawadee
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Novotel Team A, General Manager van Novotel Bangkok Platinum Pratunam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2015
Google-vertaling

Dear valued guest,

Thank you very much for taking the time to leave your feedback with us. It is great to see that you enjoyed your time with us. We hope to welcome you back in the very near future.

Best Regards

Alexander Parry
General Manager
Novotel Bangkok Platinum

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 maart 2013 beoordeeld

Vooral de kamer voor gehandicapten voldeed aan alle wensen.
Een tegenvaller was dat de hotel reisdesk geen taxivervoer kon regelen naar de Siam Sawadee show omdat een gebruikte rolstoel niet opvouwbaar was ( de wielen konden er wel af )! Erna zonder problemen zelf heen en terug een taxi geregeld.
Geboden ontbijt en dinee prima in orde.

  • Verbleef: maart 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank nnneuussj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sascha K, Manager van Novotel Bangkok Platinum Pratunam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2013
Google-vertaling

Dear valued guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bangkok Platinum. It is always a pleasure to receive positive feedback.

Please accept my apologies that there was no taxi available, which could carry your wheelchair.

I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Sascha Kunze
Executive Assistant Manager
Novotel Bangkok Platinum

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 januari 2013 beoordeeld

Prima hotel en een zeer prettig verblijf gehad.
Kamers zijn prima en super schoon. Wij verbleven op de 24e verdieping waar het uitzicht adembenemend was.
Enige minpunten zijn;
- stoffige ramen (buitenkant)
- eenzijdig ontbijt buffet maar wel smaakvol en proper geschoteld.
- ontbijt geur op de 24e verdieping
Wij gaan zeker weer terug naar dit hotel!

  • Verbleef: januari 2013
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank ScoobieSnackss
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sascha K, Manager van Novotel Bangkok Platinum Pratunam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2013
Google-vertaling

Dear valued guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bangkok Platinum. It is always a pleasure to receive positive feedback.

I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

It is great as well to see that you have already decided to return to our hotel.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Sascha Kunze
Executive Assistant Manager
Novotel Bangkok Platinum

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 mei 2012 beoordeeld

  • Verbleef: april 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
30 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Novotel Bangkok P, General Manager van Novotel Bangkok Platinum Pratunam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken