Vandaag geopend: 07:00 - 19:00

vanaf US$ 61,02
vanaf US$ 81,35
vanaf US$ 81,35
Beoordeeld op 3 september 2019

onze 1ste dag in Thailand/bangkok hebben we gelijk deze belevenis ervaren!
Machiel is geweldig ,een man met een leuke vlotte babbel die enthousiast verteld over bangkok/Thailand!
zonder deze belevenis hadden we dit mooie stukje nooit ervaren, hier kom je alleen niet!
leuk om te zien hoe de Thai leeft .werkt en woont!
als je in Bangkok bent en je wilt fietsen; DOEN!!!!!

Datum van activiteit: juli 2019
ABC-Biking-Bangkok, Owner van ABC Amazing Bangkok Cyclist, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Hi en dank voor jullie leuke reactie hier op Tripadvisor. Altijd heel fijn om te horen hoe onze klanten de tour hebben ervaren. Was ook super gezellig met jullie en als jullie weer in Bangkok zijn, kom dan gerust weer met ons mee. Hoop dat jullie een onvergetelijke Thailand vakantie hebben gehad.

Hartelijke groten,

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met gezin met drie tieners (11,14,17) de tocht gereden. Heel goed te doen. Gemiddelde ligt onder de 10 km/u en is ongeveer 21km lang.
Heel leuke straatjes kom je door, ook door wijken die een heel eerlijk beeld geven van het echte leven. Na een korte oversteek per boot zit je in 1x in een jungle-achtige omgeving. Totaal anders. Maar minstens zo leuk.
Gids spreekt prima Engels, maar de Nederlandse eigenaar gidst ook zo het lijkt. Wat mij betreft no-brainer: altijd doen!

Datum van activiteit: augustus 2019
ABC-Michael, Owner van ABC Amazing Bangkok Cyclist, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Hi Marc,

Dank voor je leuke reactie. Altijd fijn om te lezen hoe onze klanten de tours hebben eraren. We proberen er ook welke dag weer wat moois van te maken.

Wanneer je weer een keertje in Bangkok bent, kom dan gerust weer met ons mee want we doen ELKE dag weer iets anders.

Hoop dat jullie een heerlijke vakantie in Thailand hebben gehad en tot een volgende keer.

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuke tour die je veel gezichten van Bangkok laat zien. Kinderen van 8 en 10 konden prima meekomen. Onwijs leuke gids en veel gelachen. Kortom een aanrader! De taxichauffeur wist het niet te vinden, dus neem wel het exacte adres mee!

Datum van activiteit: augustus 2018
ABC-Biking-Bangkok, Owner van ABC Amazing Bangkok Cyclist, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Hoi en dank voor je AANRADER. Altijd leuk om te lezen hoe onze klanten hebben genoten van een van onze tours. We proberen er elke dag weer iets moois van te maken.

Geniet van een heerlijke vakantie in Thailand en als jullie weer in Bangkok zijn, kom dan gerust weer een andre tour met ons doen, altijd welkom.

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze trip in Bangkok een fietsexcursie gemaakt. We gingen onder begeleiding van de Nederlandse eigenaar. Fietsen zijn in zeer goede staat, evenals zitje.
De ervaring was geweldig. Eerst door de woonwijken van Bangkok waarbij je kunt afvragen wie de attractie is.... wij of de inwoners.
Soms is het verkeer hectisch, maar de vriendelijkheid van inwoners om je veilig naar de overkant te helpen is erg bijzonder. Echter grootste deel van tocht gaat over rustige straatjes.
Mooiste deel is echter de boottocht met de fiets naar de overzijde van de Chao Praya, vervolgens fiets je in het groen tussen de fruitplantages, geen hoogbouw maar alleen maar groen en rust. Tevens in deze omgeving lekkere lunch gehad.

Enige minpunt vonden onze kinderen de directheid van de eigenaar. Die schrikt soms af.

Zeker een must do in Bangkok!!

Beste Esther,

Dank voor je aardige woorden over onze fietstour. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en we proberen er altijd weer iets moois van te maken. Inderdaag de Thaise mensen zijn altijd heel erg vriendelijk en geven ruimte voor ons tijdens de tour.

De groene longen van Bangkok blijft altijd heel spectaculair vooral na het stadsegedeelte, dus een enorme afwisseling.

Genieten jullie maar van een heerlijke vakantie en als jullie ooit weer in Bangkok zijn, kom dan gerust weer met ons mee op een van onze andere tours, altijd welkom.

Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer leuke gevarieerde fiets tour olv Michiel, de eigenaar. Via stille smalle straatjes en marktjes slinger je door Bangkok. Zeer vriendelijke mensen die je onderweg begroeten. Lekker geluncht in een mooie tentje op het schiet eiland. Als je in Bangkok bent, mag je deze tour niet missen. Goed verzorgd en leuk om te doen.

Datum van activiteit: juli 2019
ABC-Biking-Bangkok, Owner van ABC Amazing Bangkok Cyclist, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Hoi en dank voor je hele leuke review hier op Tripadvisor. Altijd goed om te lezen hoe onze klanten de tour hebben ervaren. Het was super leuk met jullie en een hele fijne vakntie hier in Thailand.
Als jullie weer in Bangkok zijn, kom dan gerust weer langs voor een andere tour. ALTIJD welkom.