“Leuke lieve mensen en een fijne omgeving.”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Jip A
2 beoordelingen
“Leuke lieve mensen en een fijne omgeving.”
Beoordeeld op 13 februari 2017 voor een verblijf in augustus 2016

Ik heb hier aan het begin van mijn vakantie gezeten en ben aan het eind weer teruggekomen, omdat ik het hier zo relaxt vond. Ming en Mai zijn de meest gastvrije en meest lieve mensen ooit. Elke ochtend maken ze een super lekker ontbijtje voor je. Het is leuk want het is zo persoonlijk en je bevindt je echt meer in de Thaise cultuur dan als je zou verblijven in een hotel of ander hostel. De ruimtes zijn gezellig ingericht erg huiselijk en de bedden zijn comfortabel. Je hebt je privedouche/toilet en alles is erg schoon. Een erge fijne omgeving om je in te bevinden + dat het ook op een leuke centrale locatie ligt.

Geert A
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijke uitvalsbasis”
Beoordeeld op 4 februari 2017 voor een verblijf in december 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

B&B op een heel goed locatie (vlakbij BTS station Phrom Pong) met prima faciliteiten (goede bedden, airco, warme douches, bedlampjes, etc.)

Het Thaise ontbijt is heerlijk en legt een goede bodem voor de rest van de dag.
De uitbaters zijn zeer gastvrij,spreken goed Engels en zijn altijd bereid je te helpen.

Je leeftijdgroep 50-64
inekevane ...
Den Bosch, Nederland
Niveau 3 bijdrager
14 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Fijne warme schone op zeer gunstig gelegen in Bangkok”
Beoordeeld op 6 januari 2017 voor een verblijf in december 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Warme ontvangst, fijne bedden, heerlijk uitgebreid local of Amerikaans ontbijt, mooie sfeervolle schone kamers en vlakbij BTS stations Phrom Pongh (skytrain). Van de keuken hebben we geen gebruik gemaakt want er was lekker veel streetfood, in de buurt. Ook veel restaurants en Thaise massage. Veel stopcontacten en aan weerszijde van het bed met een nachtkastje en een lampje. We hadden een eigen douche en wc. Ook fijn!
Ming en Mai zijn erg gastvrij, flexibel en heel behulpzaam.
Het was er heel erg fijn!

Je leeftijdgroep 50-64
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren