24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als dag voor de terugreis, voor 1 nacht geboekt. Je krijgt value for money; alles is schoon en de ligging erg gunstig. Mooi uitzichtje over de rivier!

Vlakbij de bekende Khoasan Road en een watertarief recht voor de deur!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
23 januari 2018 beoordeeld

We hadden twee kamers naast elkaar, met tussendeur en uitzicht op de rivier.
Grootste voordeel is de ligging: aan de rivier, levendig, boot stops voor de deur, paar minuten lopen naar Khao San Road.
Kamers prima op orde, comfortabel genoeg.
Fijn zwembad op het dak.
Enige nadeel: herrie van de airco, een van de douches was lauw.
Verder dik op orde.
Speciale dank voor de receptie, die alle moeite hebben gedaan om te helpen een in een taxi kwijtgeraakte Iphone terug te vinden (het is gelukt!).

Kamertip: Kies kamers aan de rivier: duurder, maar rustiger en absoluut leuk om te kijken
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker hotel bij pier 13 dus je kan overal makkelijk naar toe via het water. Ontbijt moet je niet te veel van voorstellen. Maar kamer en zwembad is prima. Ligging is vlak bij het uitgaand gebied 2 min lopen maar je heb er geen last van met het lawaai S’nachts. Super locatie.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net 3 nachten verbleven in hotel Navalai en dat is ons eigenlijk zeer goed bevallen.

Vriendelijk personeel, een mooie kamer en een lekker ontbijt.

Wij hadden een serene corner room aan de zijkant van het hotel en zoals men hier schrijft heb je s avonds wel eens wat overlast van muziek uit 1 van de bars op Phra Arthit Road... Zelf niet zoveel last van gehad gezien we en heel moe waren en zelf niet echt voor middernacht in bedje kropen...

Je zou kunnen zeggen is de waterkant beter, maar daar heb je van s morgens de boot die constant aanmeert...het zal overal wel iets zijn...

Qua ligging is dit hotel zeer goed, zeker als je eerste keer bangkok bezoekt, dicht bij verschillende tempels, Chao Phraya Express boat meert aan net achter hotel en op wandelafstand van Khao San Road.

Als je aankomt en taxichauffeur zegt hier is het... Denk je wel eerst van.... Is het hier...Want langs straatzijde zou je het zo voorbij lopen...

Zou ik dit nog eens boeken voor kort verblijf in Bangkok, de kans is zeer groot.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
21 november 2017 beoordeeld

Prima hotel, netjes, mooie kamer, goed ontbijt. Ligging aan pier 13, makkelijk om expres boat (oranje vlag) te nemen. (15 TB/persoon/vaart) Informatie over praktische informatie vanwege het personeel is wat karig. De kamers zijn zeer horig. Vooral wanneer er een feest is in de aangrenzende drankgelegenheden wordt de nachtrust danig verstoord. De AC zit (te) hoog qua decibelgehalte. De compressor hangt ook net naast de weinig tot niet geïsoleerde kamer op het terras. Toch kunnen veranderen van kamer met wat meer lawaaicomfort.
Prachtig dakzwembad!!!

Kamertip: Hoog en droog, ver van de straat. Kamers op verdiep 5 lager dan 508