Rikka Inn
Anantara Riverside Bangkok Resort(Bangkok)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 166 per nacht.

• Gratis parkeren
Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
Shangri-La Hotel Bangkok(Bangkok)
The Peninsula
Mandarin Oriental, Bangkok(Bangkok)
  • Zwembad
12 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kamer met hard bed maar goede airco. We hadden kamer 209 en weinig last van straat geluiden. Toen we op straat liepen klonk de muziek uit alle barretjes erg hard maar op de kamer viel het dus erg mee. Fijn rooftop zwembad. Ideale locatie voor backpackers! Staf spreekt nauwelijks Engels maar je kunt je verstaanbaar maken.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
Management4You, Front Office Manager van Rikka Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2015

Dear sabine c,

I am very glad to hear that you enjoyed your accommodations and I am delighted to hear your feedback to Tripadvisor.
I will be sure to share your comments with my team. We will do our best to keep our service and reputation

We look forward to welcoming you back to the Rikka Inn Bangkok again in the future.

Management Team.

20 september 2015 beoordeeld

Vorig jaar alweer dat we hier verbleven.
Rikka Inn zit op de Khao San Road dus meer centrum dan dat wordt het niet. Het was onze kennismaking met Bangkok. Ideaal als je wilt feesten of een paar dagen in Bangkok verblijft om de tourist uit te hangen.

De kamers zelf zijn klein maar functioneel. Helaas rook het muf. Bed ligt ok.
We zaten niet aan de voorkant dus weinig geluidsoverlast, behalve enkele dronken toeristen die snachts binnenkwamen.
Groot pluspunt is het zwembad op het dak. Leuk uitzicht op de Khoa San heksenketel maar vooral even lekker afkoelen na een plakkerige dag bangkok.
Het personeel is ongeinteresseerd, dus dat kan beter.

Rikka Inn is prima value for money, maar ik betaal liever iets meer voor een hotel dat iets minder het feestvierders/backpackers gevoel geeft.

Kamertip: Neem geen kamer aan de voorkant als je rust wilt.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Management4You, Front Office Manager van Rikka Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2015

Dear TK_Percep,

We would like to thank you for your valuable feedback. We would like to apologize for any inconveniences occurred during your stay with kind of room. We appreciate your comments and we will do our best to keep our service and reputation.

10 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel zit er bij binnenkomst keurig uit. De kamer was aan de kleine kant, vooral de badkamer was klein. Je doucht tussen de wastafel en de wc, zonder kabine dus alles wordt nat. We sliepen in het midden van het hotel dus qua geluidsoverlast was het prima te doen. 's avonds hoorde je wel muziek en 's ochtends werd je wakker met het geluid van ventilatoren. Aangezien de jetlag hebben we prima geslapen! Lekker dicht bij restaurantjes en de shops! Kortom; prima verblijf.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Management4You, Front Office Manager van Rikka Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2015

Dear Maxime S,

5 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je midden op Khao San Road wil zitten is de locatie top. Het hotel is niet goed geïsoleerd, haha, veel herrie en lawaai. Bedden waren prima, douche is klein maar prima. Ons advies voor wie rustig wil slapen boek een paar straten verder op! Personeel is overigens ook niet erg vriendelijk! WiFi was goed en zwembad bovenop het dak is ook aangenaam. Wel wat gedateerd. Bij de kraampjes op straat goed afdingen ze vragen de hoofdprijs. En als je een taxi op meter wil loop de straat uit en hou daar een taxi aan, op Khao San Road vragen ook deze de hoofdprijs, net als de tuk tuk's, en willen niet op meter rijden. Fijne vakantie!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Management4You, Front Office Manager van Rikka Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2015

Dear Chantalan,

17 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

3 nachten verbleven. Rustige kamer op 1 karaoke avond ernaast na. Leuk zwembad en ideale locatie als je dichtbij reuring wilt zijn! Waar voor je geld, elke dag nieuwe handdoeken, water en zeep. Schone douches en kamers overall. Vriendelijk personeel.

Verbleef: augustus 2015
Management4You, Front Office Manager van Rikka Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2015

Dear sebastiaa,

Sincerly,