“Goed hotel in een gezellige buurt”
Beoordeling van Rikka Inn

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Rikka Inn
Beoordeeld als nr. 360 van 891 hotels in Bangkok
5 augustus 2014 beoordeeld

De eerste twee nachten van ons verblijf in Thailand hebben wij overnacht in dit hotel. Het hotel bevindt zich in een erg gezellige buurt waar veel jongeren zijn, maar daarnaast ook gezinnen en echtparen. Wij hadden een kamer aangevraagd waarbij wij niet aan de straatzijde zouden liggen. Het personeel heeft hier rekening mee gehouden en wij hebben daardoor 's nachts geen enkele last gehad van het geluid en muziek afkomstig van de winkelstraat met de diverse kroegen, eetgelegenheden en winkels. Onze kamer was niet groot, maar echter wel schoon en het had een prima badkamer met een heerlijke douche. Op het dakterras bevindt zich een zwembad met daaromheen ligbedden. De ligbedden waren niet erg lekker om op te liggen. Het zwembad was prima. Ik zou dit hotel aanbevelen aan anderen omdat het een schoon en goed hotel is die zich bevindt in één van de leukste buurten van Bangkok.

Kamertip: Vraag een kamer aan die zich niet bevindt aan de straatzijde.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie

16 november 2013 beoordeeld

Midden op Khao San Road, dé backpackersstraat van Bangkok, hebben we de laatste 2 dagen van onze reis in Zuidoost Azië doorgebracht. Locatie is natuurlijk super, en binnen hoor je zeer weinig van het rumoer op straat. Kamers zijn prima (niet overdreven groot, maar groot genoeg) en schoon.

Het personeel hebben we als onvriendelijk ervaren. Ook een minpunt is dat we na het uitchecken onze koffers nog even wilden stallen in afwachting van onze vlucht, en dat we hiervoor moesten betalen (dat hebben we in andere hotels niet meegemaakt).

Vergeet trouwens het rooftop-zwembad niet, erg mooi, zeker als het donker is buiten!!

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
7 juli 2013 beoordeeld

Wij verbleven vier nachten in het Rikka Inn hotel. De eerste drie nachten in een standard double room en de laatste nacht in een superior double room. Het verschil tussen beide kamers is de grootte. Beide kamers waren leuk ingericht en schoon. Op de bovenste etage bevindt zich een zwembad met daar omheen stretchers om tot rust te komen. Je hebt daar totaal geen overlast van de drukke, maar gezellige Khaosan road. Op de kamers, vooral die aan Khaosan road grenzen, hoor je 's avonds wel de muziek uit de clubs. Lichte slapers zouden dit als vervelend kunnen ervaren.
Verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
14 juni 2013 beoordeeld

We hadden na onze booking van enkele vrienden gehoord dat we midden op dé feeststraat van Bangkok terecht zouden komen en waren dus een beetje bevreesd voor we aankwamen. Al bij al is dit heel goed meegevallen. Het hotel zit bijna op het einde van khaosan rd en in het laag seizoen valt de drukte wel mee. Geen charme hostel maar wel kleine nette kamers met dagelijkse opmaak, een zwembad op het dak aan een zacht prijsje. Op zich een goeie deal!

Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
3 augustus 2012 beoordeeld

Rikka Inn ligt in de drukste toeristenstraat van Bangkok maar als je een kamer aan de achterkant vraagt hoor je bijna niets. De kamer zag er goed verzorgd uit! De rest van het hotel trouwens ook. De kamers werden braaf iedere dag schoongemaakt en er is een zwembad! Jammer alleen dat die slechts van 10 tot 18 geopend is, want dan ben je juist vaak op pad. Een ander minpuntje is het chagrijnige personeel. Een dame van de frontdesk zat luidruchtig een spelletje op haar mobiel te spelen en toen wij wat informatie wilden over iets keek zij niet eens op en gaf wat grommende antwoorden! Bizar! Direct naast de uitgang (nog voor je de straat opgaat) zit een geweldig koffiezaakje, zaten er iedere dag.

• Verbleef: Juli, 2012
2 november 2011 beoordeeld

Betaal niet meer dan 1150,- bath voor een kamer, en vraag naar een moderne kamer. Wij zaten in een ouder type kamer aan de achterzijde van het hotel. Hier heb je het minst last van de enorme geluidslawaai van de straatkant Khoa San road.

Tijdens ons tweedaagse verblijf zijn we 1 grote kakkerlak tegengekomen die het personeel direct hebben verwijdert.

Voor een tijdelijk verblijf is het te doen, maar een hele week is niet aan te raden.

Positief:

Geluidsoverlast 's nachts
Kakkerlak gezien

• Verbleef: November, 2011
5 november 2010 beoordeeld

Aan het begin van kao san road. Voor mij persoonlijk het leukste gebied om te verblijven. Kamers zijn middelgroot voor wat je bij de kamerprijs verwacht. Wel opletten als je langer dan 1dag verblijft het bordje met please clean up my room omdraait. Anders gebeurt er niets. Ook geen handoeken dus. Het grootste voordeel van Rikka Inn is het zwembad op het dak en het aanbieden van gratis Wifi die ook nog eens erg snel is. Kamerprijs ligt helaas wel wat aan de hoge kant.

• Verbleef: November, 2010
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Dang Derm Hotel
Nouvo City Hotel
nr. 173 van 891 in Bangkok
1.352 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Rikka Inn geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Rikka Inn

Adres: 259 Khaosan Road | Phra Nakorn, Bangkok 10200, Thailand
Locatie: Thailand > Bangkok > Banglamphu
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 60 voordelig hotel in Bangkok
Prijsklasse: € 25 - € 35 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Rikka Inn 3*
Aantal kamers: 86
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Ctrip TA, Booking.com, Agoda, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Rikka Inn met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Rikka Hotel Bangkok

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?