Millennium Hilton Bangkok(Bangkok)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Novotel Bangkok Platinum Pratunam(Bangkok)
  • Gratis parkeren
Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
Shangri-La Hotel Bangkok(Bangkok)
  • Gratis parkeren
Anantara Riverside Bangkok Resort(Bangkok)
Dream Bangkok(Bangkok)
The Peninsula Bangkok(Bangkok)
Priceline
Mandarin Oriental, Bangkok(Bangkok)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
16 november 2013 beoordeeld

Midden op Khao San Road, dé backpackersstraat van Bangkok, hebben we de laatste 2 dagen van onze reis in Zuidoost Azië doorgebracht. Locatie is natuurlijk super, en binnen hoor je zeer weinig van het rumoer op straat. Kamers zijn prima (niet overdreven groot, maar groot genoeg) en schoon.

Het personeel hebben we als onvriendelijk ervaren. Ook een minpunt is dat we na het uitchecken onze koffers nog even wilden stallen in afwachting van onze vlucht, en dat we hiervoor moesten betalen (dat hebben we in andere hotels niet meegemaakt).

Vergeet trouwens het rooftop-zwembad niet, erg mooi, zeker als het donker is buiten!!

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
7 juli 2013 beoordeeld

Wij verbleven vier nachten in het Rikka Inn hotel. De eerste drie nachten in een standard double room en de laatste nacht in een superior double room. Het verschil tussen beide kamers is de grootte. Beide kamers waren leuk ingericht en schoon. Op de bovenste etage bevindt zich een zwembad met daar omheen stretchers om tot rust te komen. Je hebt daar totaal geen overlast van de drukke, maar gezellige Khaosan road. Op de kamers, vooral die aan Khaosan road grenzen, hoor je 's avonds wel de muziek uit de clubs. Lichte slapers zouden dit als vervelend kunnen ervaren.
Verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
14 juni 2013 beoordeeld

We hadden na onze booking van enkele vrienden gehoord dat we midden op dé feeststraat van Bangkok terecht zouden komen en waren dus een beetje bevreesd voor we aankwamen. Al bij al is dit heel goed meegevallen. Het hotel zit bijna op het einde van khaosan rd en in het laag seizoen valt de drukte wel mee. Geen charme hostel maar wel kleine nette kamers met dagelijkse opmaak, een zwembad op het dak aan een zacht prijsje. Op zich een goeie deal!

Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
3 augustus 2012 beoordeeld

Rikka Inn ligt in de drukste toeristenstraat van Bangkok maar als je een kamer aan de achterkant vraagt hoor je bijna niets. De kamer zag er goed verzorgd uit! De rest van het hotel trouwens ook. De kamers werden braaf iedere dag schoongemaakt en er is een zwembad! Jammer alleen dat die slechts van 10 tot 18 geopend is, want dan ben je juist vaak op pad. Een ander minpuntje is het chagrijnige personeel. Een dame van de frontdesk zat luidruchtig een spelletje op haar mobiel te spelen en toen wij wat informatie wilden over iets keek zij niet eens op en gaf wat grommende antwoorden! Bizar! Direct naast de uitgang (nog voor je de straat opgaat) zit een geweldig koffiezaakje, zaten er iedere dag.

• Verbleef: juli 2012
2 november 2011 beoordeeld

Betaal niet meer dan 1150,- bath voor een kamer, en vraag naar een moderne kamer. Wij zaten in een ouder type kamer aan de achterzijde van het hotel. Hier heb je het minst last van de enorme geluidslawaai van de straatkant Khoa San road.

Tijdens ons tweedaagse verblijf zijn we 1 grote kakkerlak tegengekomen die het personeel direct hebben verwijdert.

Voor een tijdelijk verblijf is het te doen, maar een hele week is niet aan te raden.

Positief:
Airco