“Ga dit doen! Ook met kleine kinderen”
Beoordeling van Co Van Kessel Bangkok Tours

Co Van Kessel Bangkok Tours
Van te voren boeken
Meer info
US$ 29,48*
Vanaf
Ervaar het echte Bangkok per fiets
Geclassificeerd als nr. 1 van 140 Outdooractiviteiten in Bangkok
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Trappen / lift
Attractiegegevens
30 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vandaag de 5 uur tour gedaan (fietsen/boot). Ik kan het iedereen aanraden om deze tour te maken als je in Bangkok bent. Ook onze dochter van 4 heeft zich prima vermaakt. Je komt op plekken waar je anders niet komt. Er wordt veel gestopt om een dingen te bekijken. Eerst door het drukke chinatown en iets later fietsen tussen de bananenbomen door. Geweldig!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Co Van Kessel Bangkok Tours
Bekijk de nieuwste beoordelingen

30 december 2013 beoordeeld

Met de fiets dwars door de kleinste straatjes van China town. Plekken ontdekken waar je op andere manieren niet snel komt. En dan met de fiets in een longtail boot naar een veel rustiger stuk. Perfect. Ook met een kind in zitje achterop prima te doen. Aanrader!!

20 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet echt gaan fietsen met Ko van Kessel als je in Bangkok bent!
Wij hebben de 5 uur durende ko-combi gedaan, erg leuk, de gidse Pram heeft ons door stukjes Bangkok laten fietsen waar je zelf anders echt niet was geweest! 5 uur lijkt lang maar vloog voorbij!

18 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden niet echt iets gepland in Bangkok. S ochtends keken we op tripadvisor voor een activteit. Fietsen door woon en werkwijken en varen door de klongs (de kleine kanaaltjes) leek ons leuk. We belden en we konden nog deelnemen aan een tour die 2 u later zou vertrekken. De vriendelijke vrouw aan de telefoon beschreef ons nauwkeurig hoe we ter plaatse konden geraken, ze stelde zelfs voor om een taxi te sturen maar dit hoefde niet voor ons. We moesten niets op voorhand betalen, alles was ter plaatse NA afloop van de activiteit te regelen met credietkaart of cash. De trip duurde 5 uren en was prima georganiseerd. Zeer rustig fietsen door minuscule straatjes, kijken, genieten. De vriendelijke Engels en of nederlandstalige gidsen zorgen voor uw veiligheid maar het was nooit gevaarlijk. De gidsen geven overal uitleg, stoppen aan tempels. Er is een heerlijke maaltijd voorzien onderweg en drank is inbegrepen in de prijs. Hoewel je regelmatig van de fiets op de boot gaat moesten we nergens wachten. Prima organisatie en zn prijs zeker waard.

16 december 2013 beoordeeld

Door een fietstocht bij Co Van Kessel wordt de drukke Bangkok behapbaar. Ontzettend leuke manier om te proeven van het echte leven in Bangkok, waarbij voor eten en drinken wordt gezorgd. Echt een aanrader voor iedereen.

Reizigers die Co Van Kessel Bangkok Tours bekeken, bekeken ook

In Co Van Kessel Bangkok Tours geweest? Deel je ervaringen!