“Ga dit doen! Ook met kleine kinderen”
Beoordeling van Co Van Kessel Bangkok Tours

Co Van Kessel Bangkok Tours
Geclassificeerd als nr. 3 van 171 Outdooractiviteiten in Bangkok
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Wij zijn Bangkok's originele en award-winning fietstour. Co van Kessel Bangkok Tours heeft tot doel om haar klanten een unieke fietstocht in Bangkok te laten ervaren. Al onze tochten zijn gebaseerd op Co’s uitgebreide topografische kennis van Bangkok en directe omgeving, alsmede zijn scherpe oog voor het interessante en aparte bezienswaardigheden. Dingen die u niet ziet vanuit een tourbus of als u anderzijds op de gebaande paden blijft. Het is niet ons doel om heel lange verhalen te vertellen tijdens de fietstours. Dat laten we aan de geijkte tour operators over. Ons doel is om u uw eigen individuele beleving van het verborgen Bangkok te laten ondergaan. We maken gebruik van fietsen, boten, en onze voeten om toegang te krijgen tot de voorheen ontoegankelijke, achter-de-schermen levensstijl van de Thais. Op die manier zult een eeuwenoude cultuur op een onvergetelijke manier leren kennen. Tags: Co van Kessel, Fietstour Bangkok, Fietstocht Bangok, Fietsen Bangkok
Nuttige informatie: Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
30 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vandaag de 5 uur tour gedaan (fietsen/boot). Ik kan het iedereen aanraden om deze tour te maken als je in Bangkok bent. Ook onze dochter van 4 heeft zich prima vermaakt. Je komt op plekken waar je anders niet komt. Er wordt veel gestopt om een dingen te bekijken. Eerst door het drukke chinatown en iets later fietsen tussen de bananenbomen door. Geweldig!

1.342 - 1.346 van 3.699 beoordelingen

30 december 2013 beoordeeld

Met de fiets dwars door de kleinste straatjes van China town. Plekken ontdekken waar je op andere manieren niet snel komt. En dan met de fiets in een longtail boot naar een veel rustiger stuk. Perfect. Ook met een kind in zitje achterop prima te doen. Aanrader!!

20 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet echt gaan fietsen met Ko van Kessel als je in Bangkok bent!
Wij hebben de 5 uur durende ko-combi gedaan, erg leuk, de gidse Pram heeft ons door stukjes Bangkok laten fietsen waar je zelf anders echt niet was geweest! 5 uur lijkt lang maar vloog voorbij!

18 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden niet echt iets gepland in Bangkok. S ochtends keken we op tripadvisor voor een activteit. Fietsen door woon en werkwijken en varen door de klongs (de kleine kanaaltjes) leek ons leuk. We belden en we konden nog deelnemen aan een tour die 2 u later zou vertrekken. De vriendelijke vrouw aan de telefoon beschreef ons nauwkeurig hoe we ter plaatse konden geraken, ze stelde zelfs voor om een taxi te sturen maar dit hoefde niet voor ons. We moesten niets op voorhand betalen, alles was ter plaatse NA afloop van de activiteit te regelen met credietkaart of cash. De trip duurde 5 uren en was prima georganiseerd. Zeer rustig fietsen door minuscule straatjes, kijken, genieten. De vriendelijke Engels en of nederlandstalige gidsen zorgen voor uw veiligheid maar het was nooit gevaarlijk. De gidsen geven overal uitleg, stoppen aan tempels. Er is een heerlijke maaltijd voorzien onderweg en drank is inbegrepen in de prijs. Hoewel je regelmatig van de fiets op de boot gaat moesten we nergens wachten. Prima organisatie en zn prijs zeker waard.

Bekijk meer beoordelingen
16 december 2013 beoordeeld

Door een fietstocht bij Co Van Kessel wordt de drukke Bangkok behapbaar. Ontzettend leuke manier om te proeven van het echte leven in Bangkok, waarbij voor eten en drinken wordt gezorgd. Echt een aanrader voor iedereen.

Reizigers die Co Van Kessel Bangkok Tours bekeken, bekeken ook

In Co Van Kessel Bangkok Tours geweest? Deel je ervaringen!