Vandaag geopend: 06:00 - 19:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Co Van Kessel Bangkok Tours zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Co Van Kessel Bangkok Tours te ontdekken
vanaf US$ 29,70
Meer info
vanaf US$ 29,70
Meer info
1.306 - 1.311 van 2.464 beoordelingen
Beoordeeld op 30 december 2013

Met de fiets dwars door de kleinste straatjes van China town. Plekken ontdekken waar je op andere manieren niet snel komt. En dan met de fiets in een longtail boot naar een veel rustiger stuk. Perfect. Ook met een kind in zitje achterop prima te doen. Aanrader!!

Beoordeeld op 20 december 2013 via mobiele applicatie

Je moet echt gaan fietsen met Ko van Kessel als je in Bangkok bent!
Wij hebben de 5 uur durende ko-combi gedaan, erg leuk, de gidse Pram heeft ons door stukjes Bangkok laten fietsen waar je zelf anders echt niet was geweest! 5 uur lijkt lang maar vloog voorbij!

Beoordeeld op 18 december 2013 via mobiele applicatie

Wij hadden niet echt iets gepland in Bangkok. S ochtends keken we op tripadvisor voor een activteit. Fietsen door woon en werkwijken en varen door de klongs (de kleine kanaaltjes) leek ons leuk. We belden en we konden nog deelnemen aan een tour die 2 u later zou vertrekken. De vriendelijke vrouw aan de telefoon beschreef ons nauwkeurig hoe we ter plaatse konden geraken, ze stelde zelfs voor om een taxi te sturen maar dit hoefde niet voor ons. We moesten niets op voorhand betalen, alles was ter plaatse NA afloop van de activiteit te regelen met credietkaart of cash. De trip duurde 5 uren en was prima georganiseerd. Zeer rustig fietsen door minuscule straatjes, kijken, genieten. De vriendelijke Engels en of nederlandstalige gidsen zorgen voor uw veiligheid maar het was nooit gevaarlijk. De gidsen geven overal uitleg, stoppen aan tempels. Er is een heerlijke maaltijd voorzien onderweg en drank is inbegrepen in de prijs. Hoewel je regelmatig van de fiets op de boot gaat moesten we nergens wachten. Prima organisatie en zn prijs zeker waard.

Beoordeeld op 16 december 2013

Door een fietstocht bij Co Van Kessel wordt de drukke Bangkok behapbaar. Ontzettend leuke manier om te proeven van het echte leven in Bangkok, waarbij voor eten en drinken wordt gezorgd. Echt een aanrader voor iedereen.

Beoordeeld op 12 december 2013 via mobiele applicatie

Heel leuk! Stukje gefietst door het drukke chinatown en de rustige buitenwijken van bangkok. Met fiets op de boot. Heel afwisselend en zeer het geld waard! Erg enthousiaste medewerkers.