Vandaag geopend: 06:00 - 19:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Co Van Kessel Bangkok Tours zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Co Van Kessel Bangkok Tours te ontdekken
vanaf US$ 29,60
Meer info
vanaf US$ 29,60
Meer info
1.318 - 1.323 van 2.426 beoordelingen
Beoordeeld op 19 augustus 2013

Iedereen die in Bangkok is zou de fietstocht moeten doen. Je fietst door Bangkok met een leuke gids die goed Engels spreekt en ook enthousiast hun werk doen. De prijs ligt best hoog voor Thaise begrippen maar is het wel waard.
Echt een to do als je in Bangkok bent.

Beoordeeld op 14 augustus 2013

We deden de klassieke tour doorheen het drukke Chinatown. Onze 2 kinderen zaten achterop, en alles was perfect georganiseerd.
Voldoende rust, drank en lokale snacks en fruit. De tocht was ook heel leuk, doorheen kleine steegjes, lokale marktjes en heel veel "couleur local".
Zeer leuke, ervaren gidsen, goede fietsen en professionele begeleiders. Ze zorgden voor een onvergetelijke dag.

Beoordeeld op 12 augustus 2013

We zijn van af het metro station met de expressboot gevaren naar het warenhuis River City. Daar is op een gemakkelijke manier Co van Kessel te vinden. We hadden in de ochtend via internet geboekt en we werden ingedeeld in een groep van vier gezinnen en twee meiden. Allemaal Nederlanders. Jacky en Bymoon waren onze gidsen en ze deed het geweldig.
We hebben de tour gedaan van drie uur met twee kinderen van 8 en 10 jaar op de fiets en dat ging prima.
Fietsen door Chinatown, door verschillende markten, vele steegjes en bezoek aan een paar bijzondere tempels is een belevenis die je nergens anders gaat vinden.
En Jacky deed het met de welbekende Thaise glimlach.

Beoordeeld op 11 augustus 2013 via mobiele applicatie

Hebben de Co Classic 3 uur middagtoer gefietst. Briljant om door die kleine steegjes te fietsen. Fietsen zijn niet gloednieuw, maar degelijk. Mountainbike met 27 versnellingen of damesfiets zonder versnellingen. Thaise gidsen waren prima te volgen. Veel doen, af en toe ergens stoppen. Voor Nederlanders over het algemeen goed fietsbaar; moet wel over wat fietsvaardigheid beschikken door de nauwe steegjes en scherpe hoeken.

Beoordeeld op 8 augustus 2013

Wil je plekken in Bangkok zien waar je anders nooit komt dan is Co van Kessel fiets tours echt iets voor jou. Samen met een gids fiets je door steegjes en smalle paden. Zit je zo in de drukte van het centrum en zo fiets je tussen de reisvelden. Het is een fantastische belevenis die goed is te doen met kinderen. Ik heb met mijn kinderen van 6 (zat achterop) 9, 11 gefietst. Zij hebben een fantastische dag gehad. Met de 5 uur durende toer fietst je door Bangkok, vaar je met de boot en krijg je ook een lekkere maaltijd aangeboden. Echt een aanrader.