“Geweldig”

Van te voren boeken
Meer info
US$ 29,48*
Vanaf
Ervaar het echte Bangkok per fiets
Geclassificeerd als nr. 1 van 140 Outdooractiviteiten in Bangkok
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Trappen / lift, Activiteiten voor jonge kinderen
Attractiegegevens
23 augustus 2013 beoordeeld

Een geweldige fietstour om ook andere delen van bangkok te zien! Wij deden een 3-uur tour want onze dochter van 1jaar ging mee. Deze tour was prima te doen en we hebben het echte bangkok gezien en onze dochter viel halverwege in slaap in het kinderzitje. Reisleiders waren gezellig en zeer behulpzaam. Volgende keer als we hier doen we absoluut weer een tour bij Co van Kessel.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Co Van Kessel Bangkok Tours
Bekijk de nieuwste beoordelingen

1.009 - 1.013 van 2.497 beoordelingen

19 augustus 2013 beoordeeld

Iedereen die in Bangkok is zou de fietstocht moeten doen. Je fietst door Bangkok met een leuke gids die goed Engels spreekt en ook enthousiast hun werk doen. De prijs ligt best hoog voor Thaise begrippen maar is het wel waard.
Echt een to do als je in Bangkok bent.

14 augustus 2013 beoordeeld

We deden de klassieke tour doorheen het drukke Chinatown. Onze 2 kinderen zaten achterop, en alles was perfect georganiseerd.
Voldoende rust, drank en lokale snacks en fruit. De tocht was ook heel leuk, doorheen kleine steegjes, lokale marktjes en heel veel "couleur local".
Zeer leuke, ervaren gidsen, goede fietsen en professionele begeleiders. Ze zorgden voor een onvergetelijke dag.

12 augustus 2013 beoordeeld

We zijn van af het metro station met de expressboot gevaren naar het warenhuis River City. Daar is op een gemakkelijke manier Co van Kessel te vinden. We hadden in de ochtend via internet geboekt en we werden ingedeeld in een groep van vier gezinnen en twee meiden. Allemaal Nederlanders. Jacky en Bymoon waren onze gidsen en ze deed het geweldig.
We hebben de tour gedaan van drie uur met twee kinderen van 8 en 10 jaar op de fiets en dat ging prima.
Fietsen door Chinatown, door verschillende markten, vele steegjes en bezoek aan een paar bijzondere tempels is een belevenis die je nergens anders gaat vinden.
En Jacky deed het met de welbekende Thaise glimlach.

11 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben de Co Classic 3 uur middagtoer gefietst. Briljant om door die kleine steegjes te fietsen. Fietsen zijn niet gloednieuw, maar degelijk. Mountainbike met 27 versnellingen of damesfiets zonder versnellingen. Thaise gidsen waren prima te volgen. Veel doen, af en toe ergens stoppen. Voor Nederlanders over het algemeen goed fietsbaar; moet wel over wat fietsvaardigheid beschikken door de nauwe steegjes en scherpe hoeken.

Reizigers die Co Van Kessel Bangkok Tours bekeken, bekeken ook

In Co Van Kessel Bangkok Tours geweest? Deel je ervaringen!