“Prachtig - rust”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Le Meridien Bangkok
Beoordeeld als nr. 12 van 891 hotels in Bangkok
12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer terugekeerd naar ons lievelingshotel!
Rust vriendelijk! Lief personeel!
Iets duurder maar zeker prijs kwaliteit !
Perfect lobby personeel!
Thanks crew!!!!!
Bar is perfect!!!!!!!!!!
Happy every time i can stay in this hotel!

Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
Le_Meridien_B, Manager van Le Meridien Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2017

Beste Carlo G,

Hartelijk bedankt voor uw loyaliteit voor Le Meridien Bangkok en voor uw tijd in het delen van uw zeer gewaarde mening te TripAdvisor. Het team en ik zijn uiterst dankbaar te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Het is zeer lovend om zulke geweldige feedback te krijgen van een terugkerende gast als uzelf. Ik ga er zeker voor zorgen dat uw hartelijke feedback wordt gedeeld in ons team, vriendelijk bedankt voor het benadrukken van hun inzet.

Nogmaals ons dank voor uw feedback en uw vakantie fotos. Wij kijken er naar uit om uw spoedig weer te verwelkomen en een wederom prettig verblijf te verzorgen in Bangkok.

6 september 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel in een drukke buurt in Bangkok. Loopafstand van de skytrain, leuke restaurants en een mall, super locatie! Hotel heeft een design uitstraling. Kamers zijn groot en mooi ingericht. Staff is uiterst correct, professioneel en warm. Conciërge service heel goed! Ontbijt is uitgebreid en heerlijk. Hier kom ik zeker terug!

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Le_Meridien_B, Hotel Manager van Le Meridien Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2016

Dear Smy295,

Thank you very much for sharing such positive feedback following your recent stay with us. We are thrilled that you appreciated the modern chic design of our hotel and that you found our central location to be convenient. Thank you for highlighting the warm and professional service of our team, I will be sure to share your feedback with the team. We are also delighted that you thoroughly enjoyed our signature breakfast buffet.

Many thanks once again for your kind feedback. Meanwhile the team and I are looking forward to welcoming you back for another excellent stay.

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben op doorreis van Belgie naar Italië dan naar Bangkok om dan te eindigen in Hua Hin. Ik heb 3 dagen in de meridien verbleven. En het is een van de beste hotels waar ik ooit heb verbleven. Telkens je iemand tegen kwam kreeg je een smile en een begroeting. netheid 10/10 service 10/10 eten: 10/10 drank: 10/10. Er deed bijna voor elke deur een portier de deur voor je open. Wanneer je in de avond op je kamer bent komt er nog eens een Kamermeisje aanbellen om te vragen of alles inorde is en of er nog iets moet zijn. Je kreeg het gevoel dat je niet op hotel bent maar bij familie thuis.

Greetz From N.&D. De Buck.
Sheraton Brussels AirPort

Verbleef: Augustus, 2016
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ontvangst- ongelooflijk ontbijt- Top- excellente bediening- klasse- fantastische kamers - oase van rust in een drukke wereldstad - ideale ligging- zeker aan te raden voor bezoek aan de stad alsook als tussenstop of relaxing in de spa of aan het zwembad!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Le_Meridien_B, Hotel Manager van Le Meridien Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

Dear Dim D,

Thank you very much for sharing such kind feedback on TripAdvisor following you recent stay with us. We are delighted that you appreciated the warm welcome from our team and that you thoroughly enjoyed our signature breakfast buffet offering. We do indeed offer a haven for relaxation within this bustling city and we are thrilled that you enjoyed staying with us.

Thanks once again for your kind recommendation. Please do let us now should you be planning your next visit, as the team and I are looking forward to welcoming you back.

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, prijs kwaliteit is top.
Rust en mooi zwembad.
Moderne kamers en prima bed.
Badkamer top.
Bar super.
Wat opvalt is een zeer vriendelijke staf !
Van de doorman tot de poetsvrouw, schitterend.
Een aanrader kortom.
Food en drinks prima. Maar hotelprijzen heee.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Le_Meridien_B, Hotel Manager van Le Meridien Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

Dear Carlo G,

Many thanks for sharing your kind comments and great photos on TripAdvisor following your recent stay with us.

It certainly is inspiring to receive such positive feedback from a valued guest such as yourself and I will be sure to share your feedback with the team to further reinforce their efforts. We are thrilled that you enjoyed so many aspects of your stay with us.

Thanks once again for your kind recommendation. Please do let us know if you are planning a visit to Bangkok in the near future as the team and I would be delighted to welcome you back.

7 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een oase van stilte en luxe eenvoud midden in het meest hectische deel van de stad
Zwembad met zonneterras op het dak
Heerlijke kamers, alles prachtig ontworpen. Geluiddicht en perfecte airco
Ontbijt is absoluut top
Uitermate prettige en dienstverlenende staf
Een heerlijke plek om te zijn
Het is dan ook onze vaste verblijfplaats in Bangkok

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
22 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Vriendelijke manager. Mooi stijlvol interieur. Geweldig ontbijt, met ongelooflijk veel keuze. Kortom zeker de moeite waard! Minpunt: zon verdwijnt vrij snel (13u) bij het zwembad. Top!

Verbleef: April, 2015
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Sathorn
8.643 beoordelingen
Sukhumvit
Sukhumvit Park, Bangkok - Marriott Executive Apartments
Prijzen weergeven

In Le Meridien Bangkok geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Le Meridien Bangkok

Adres: 40/5 Surawong Road | Silom, Bangrak, Bangkok 10500, Thailand
Locatie: Thailand > Bangkok > Silom
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 8 spahotel in Bangkok
Nr. 11 luxe hotel in Bangkok
Nr. 18 romantisch hotel in Bangkok
Nr. 22 zakenhotel in Bangkok
Prijsklasse: € 114 - € 308 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Le Meridien Bangkok 5*
Aantal kamers: 282
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Agoda, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Le Meridien Bangkok met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Le Meridien Bangkok Hotel Bangkok

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?