Millennium Hilton Bangkok(Bangkok)
Dream Bangkok(Bangkok)
Furama Silom(Bangkok)
Trip.com
  • Gratis parkeren
Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
Agoda.com
Shangri-La Hotel Bangkok(Bangkok)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Anantara Riverside Bangkok Resort(Bangkok)
Priceline
  • Gratis parkeren
Novotel Bangkok Platinum Pratunam(Bangkok)
Hotelpower.com
The Peninsula Bangkok(Bangkok)
Priceline
6 september 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel in een drukke buurt in Bangkok. Loopafstand van de skytrain, leuke restaurants en een mall, super locatie! Hotel heeft een design uitstraling. Kamers zijn groot en mooi ingericht. Staff is uiterst correct, professioneel en warm. Conciërge service heel goed! Ontbijt is uitgebreid en heerlijk. Hier kom ik zeker terug!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Le_Meridien_B, Hotel Manager van Le Méridien Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2016

Dear Smy295,

Thank you very much for sharing such positive feedback following your recent stay with us. We are thrilled that you appreciated the modern chic design of our hotel and that you found our central location to be convenient. Thank you for highlighting the warm and professional service of our team, I will be sure to share your feedback with the team. We are also delighted that you thoroughly enjoyed our signature breakfast buffet.

Many thanks once again for your kind feedback. Meanwhile the team and I are looking forward to welcoming you back for another excellent stay.

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben op doorreis van Belgie naar Italië dan naar Bangkok om dan te eindigen in Hua Hin. Ik heb 3 dagen in de meridien verbleven. En het is een van de beste hotels waar ik ooit heb verbleven. Telkens je iemand tegen kwam kreeg je een smile en een begroeting. netheid 10/10 service 10/10 eten: 10/10 drank: 10/10. Er deed bijna voor elke deur een portier de deur voor je open. Wanneer je in de avond op je kamer bent komt er nog eens een Kamermeisje aanbellen om te vragen of alles inorde is en of er nog iets moet zijn. Je kreeg het gevoel dat je niet op hotel bent maar bij familie thuis.

Greetz From N.&D. De Buck.
Sheraton Brussels AirPort

Verbleef: augustus 2016
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ontvangst- ongelooflijk ontbijt- Top- excellente bediening- klasse- fantastische kamers - oase van rust in een drukke wereldstad - ideale ligging- zeker aan te raden voor bezoek aan de stad alsook als tussenstop of relaxing in de spa of aan het zwembad!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Le_Meridien_B, Hotel Manager van Le Méridien Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

Dear Dim D,

Thank you very much for sharing such kind feedback on TripAdvisor following you recent stay with us. We are delighted that you appreciated the warm welcome from our team and that you thoroughly enjoyed our signature breakfast buffet offering. We do indeed offer a haven for relaxation within this bustling city and we are thrilled that you enjoyed staying with us.

Thanks once again for your kind recommendation. Please do let us now should you be planning your next visit, as the team and I are looking forward to welcoming you back.

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, prijs kwaliteit is top.
Rust en mooi zwembad.
Moderne kamers en prima bed.
Badkamer top.
Bar super.
Wat opvalt is een zeer vriendelijke staf !
Van de doorman tot de poetsvrouw, schitterend.
Een aanrader kortom.
Food en drinks prima. Maar hotelprijzen heee.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Le_Meridien_B, Hotel Manager van Le Méridien Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

Dear Carlo G,

Many thanks for sharing your kind comments and great photos on TripAdvisor following your recent stay with us.

It certainly is inspiring to receive such positive feedback from a valued guest such as yourself and I will be sure to share your feedback with the team to further reinforce their efforts. We are thrilled that you enjoyed so many aspects of your stay with us.

Thanks once again for your kind recommendation. Please do let us know if you are planning a visit to Bangkok in the near future as the team and I would be delighted to welcome you back.

7 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een oase van stilte en luxe eenvoud midden in het meest hectische deel van de stad
Zwembad met zonneterras op het dak
Heerlijke kamers, alles prachtig ontworpen. Geluiddicht en perfecte airco
Ontbijt is absoluut top
Uitermate prettige en dienstverlenende staf
Een heerlijke plek om te zijn
Het is dan ook onze vaste verblijfplaats in Bangkok

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner