“Jungle trek”
Beoordeling van Chitwan Jungle Safari

Chitwan Jungle Safari
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 dingen om te doen in Chitwan National Park
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Kluisjes / opslag, Trappen / lift, Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Parkeergelegenheid kinderwagens, Voedsel te koop
13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jungle trek is opzich leuk om wilde dieren te spotten. Hou rekening dat het 30 graden+ is (vermoeiend lopen en zorg voor genoeg water) en dat er weinig vergezichten zijn in oktober/november door hooggras, dus loop je op jeeppaden.

9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Te duur : 44€/pp...oke wilde dieren komen niet op afspraak maar ik kreeg het gevoel dat sommige zaken in scene waren gezet
Vb: afdruk van poten van een tijger op een boom...net op het pad?

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verspilling van tijd en geld. 1,5 uur achterstevoren op de rug van een olifant is vreselijk onplezierig. Voor het wildlife hoef je het niet te doen. Je ziet alleen hertjes en het is zeer oncomfortabel. Met 4 volwassenen opgepropt in een krappe houten vierhoek om je aan vast te houden. Ook erg zielig voor de olifanten om deze zware last te torsen. Het ziet er leuk uit, tot dat je er zelf op zit. Ga naar het "Elephant breeding center", in plaats van dit circus. Daar worden de olifanten met respect verzorgd. Of doe een jeep safari dieper het park in.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je de kans krijgt om naar de chitwan jungle te gaan raad ik een meerdaagse tocht aan.

De jeep safari is vaak teleurstellend en de olifant safari is wreed voor de olifanten.

Wij hebben een tweedaagse wandeling gedaan door de jungle. Al de eerste ochtend zagen we verachillende krokodillen, herten, neushoorns, wilde zwijnen en beren. Zelfs een schimp van een tijger.
Na een overnachting in een dorpje midden in het park gingen we tijgerspotten.
In de 8 uur dat we op 1 locatie zaten zagen we weliswaar geen tijger, maar wel een groep bisons, een hert, de park rangers op hun olifant. We hebben zelfs moeten vluchten voor een wilde olifant, wat toch wel best spannend was.
Al met al een geslaagde trip met United guide service.

Bekijk meer beoordelingen
31 december 2016 beoordeeld

Prachtige tocht door het natuurreservaat. Tijdens de tocht, contact met diverse dieren, waaronder 2 neushoorns. Beter tijdens de ochtend, is minder druk, minder jeeps.

Reizigers die Chitwan Jungle Safari bekeken, bekeken ook

Chitwan National Park, Chitwan District

In Chitwan Jungle Safari geweest? Deel je ervaringen!