Beoordeeld op 6 april 2017 via mobiele applicatie

Niks mis met het hotel, alleen de mannelijke balie medewerker was buitengewoon onvriendelijk en onbeschoft. Tevens is er een héle grote verbouwing gaande nu. Waardoor er dus een ontzettend hoop herrie is.
Kortom de eerste maanden zeker niet naar toe gaan.

Datum van verblijf: maart 2017
Neelam T, Front Office Manager van Hotel Barahi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2017

Dear Guest,

Greetings of the day!

Thank you for taking time out to write a review.
We are very sorry to hear that your stay at the hotel was not up to the par. Your comments are very essential to educating our staff about good and bad service. Please note that we have spoken to the staff regarding your experience and information has been passed to the HR as well. Despite this, we hope to be able to welcome you back in coming future. By then our brand new suits and deluxe rooms will be ready and we want you to experience your stay with us.

We look forward to welcoming you back again.

Neelam Tamang
Front Office Manager
Hotel Barahi, Pokhara

Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

We verbleven in dit hotel om Pokhara te bezoeken. De kamers zijn groot en proper. Ook de bedden zijn zeer goed, hier heb ik zalig geslapen! Dit hotel heeft een mooi zwembad waar we even in hebben gezwommen. Het ontbijt is echt goed en uitgebreid. Er worden ter plaatse omeletten voor je gebakken. Er is de mogelijkheid om hier savonds te eten, maar er zijn vele gezellige restaurantjes in de buurt waar je lekker kan eten voor een lage prijs.

Datum van verblijf: oktober 2016
BuddhiMSharma, Manager van Hotel Barahi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2016

Dear Arnaud B

Greetings from Hotel Barahi Pokhara....

We like to thank you for your time to reviews. we are delighted to know that you had a nice and comfortable stay.

Surely we always upgrade our services, amenities etc. we recently renovated our room and its amenities that you have liked.

We look forward to see you back again in Hotel Barahi Pokhara.

With best regards.

Buddhi Man Sharma

Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Na een 5 daagse trekking door de bergen was dit een hotel waar we weer helemaal tot rust zijn gekomen. Er hangt een relaxte sfeer en het personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed verzorgt en bestaat uit Indisch eten maar ook Europees georiënteerde toast / croissants bijvoorbeeld. Een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2016

Dear Bas S

Thank you for your valuable time to reviews, Appreciate your appraise of our friendly staff, food, hotel and pool. We are delighted to know that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you back at our hotel.

With warm regards

Buddhi Sharma

Beoordeeld op 19 september 2016

Wij overnachten hier met enige regelmaat en altijd tot ons genoegen. Kamers zijn ruim en netjes schoon. Westers en comfortabel sanitair. Bedden slapen prima. Het hotel beschikt over een fijn zwembad. Leuk bar aan de rand van het zwembad. Roomservice is dik in orde. Fijne gerechten zonder extra kosten! Ontbijt is Indiaas georiënteerd, dus voor de liefhebber.

Kamertip: Vraag om een kamer in de nieuwe vleugel met uitzicht op de Himalaya.
Datum van verblijf: augustus 2016
BuddhiMSharma, Manager van Hotel Barahi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016

Dear Peter19031976

Greetings from Hotel Barahi Pokhara...

Thank you very much for your time to reviews on trip advisor. we are delighted to know that you have enjoyed your stay. we thank you for your appreciation of pool, staff, clean room etc.

We look forward to welcome you back again at Hotel Barahi Pokhara.

With best regards

Buddhi Sharma

Beoordeeld op 15 juni 2016

Barahi hotel is een uitstekend en rustig hotel. Het hotel heeft in de tuin een zwembad voor een heerlijk verfrissende duik op een warme dag. Goed verzorgde en schone kamer met klein balkonnetje. Uitzicht op andere hotels en hoogbouw, maar ook op de bergen met zicht op hanggliders. Winkels en restaurants op loopafstand. Goed verzorgd ontbijt.

Kamertip: vraag om mountain view op 5e of 6e verdieping in het nieuwe gebouw
Datum van verblijf: mei 2016
SHARMABUDDHI, Manager van Hotel Barahi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2016

Dear Jwhartmann,

Greetings from Hotel Barahi Pokhara.

We like to thank you for your reviews that with appreciation of our swimming pool, room and its prime location etc and enjoyed your vacation. we hope to serve with added facilities in the day ahead.

With best regards

Buddhi Man Sharma