Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel is dit. Met ons gezin van 5 hebben we hier geslapen en het is ons heerlijk bevallen. Zeker als je een paar dagen de bergen in bent geweest is dit hotel een heerlijke plek om bij te komen, je op te frissen en te genieten van de heerlijke kamers, het attente personeel en het uitzicht op de stad.

De kamers zijn ruim, schoon en gewoon compleet. Wij hadden twee kamers, een double en een kamer met twee ruime single bedden (twijfelaars). Het was precies goed voor ons vijven. De kamers zijn compleet ingericht met heerlijke en zachte bedden en kussens, een flatscreen, fan en een airco. De airco voelt enerzijds decadent aan in een in land als Nepal, het is echter wel heerlijk na een paar dagen zweten en ontberingen tijdens een trekking met verblijven in teahouses.

De badkamer heeft alle gemakken. Een westers toilet, een regendouche en een ligbad. Douche en bad zijn gecombineerd. Douchecreme, olie en nog verschillende andere spullen zijn in de badkamer aanwezig. Je hoeft niets mee te nemen. Leuk om te zien is dat, ondanks dat dit een groot hotel is, er aandacht is gegeven aan details zoals de kleine potjes bij de douche en bakjes bij de wastafel. Dat tref je wel eens anders

Verder is er in de nis van de kamer een wastafel en een kledingskast met een safe.

De kamers zijn heerlijk luxe, wij voelden ons echt gast vanaf het moment dat we met al onze grote rugzakken en dagrugzakken aankwamen. Personeel hielp enthousiast met uitpakken van de veel te kleine taxi waar wel onze bagage inpaste, maar wij vijven niet allemaal. Bij aankomst kregen we een welkomstdrankje, een koele doek om snel op te frissen. Inchecken ging vlot, de card formaat sleutels waren snel klaar en we werden snel naar de kamers geleid.

Onze kinderen vonden het een heerlijk verblijf. Na de trekking was deze luxe een heerlijk moment en mooi hotel een goede plek om te relaxen en op te frissen. Wat ik prettig aan het hotel vind is dat je een echte gast bent, dat je herkend wordt en dat men beleefd is zonder onderdanig te zijn. Die ouderwetse beleefdheid mis je nog wel eens in hotels. Hier krijg je als gast duidelijk aandacht.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooie kamers, rustig, nieuw en schoon. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Een aanrader om bij te komen en te ontspannen met alles in de buurt voor tripjes en vermaak. Het is een hotel met comfort en zeker in vergelijking met andere hotels in Nepal!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

Aangenaam ontvangst met vers meloensap en verfrissende doekjes.
Uitstekende snelle roomservice.
Verzorgde propere kamers, boutique style met airco en nieuwe badkamers, ruime bedden en balkon met zicht op het meer.
Uitgebreid en luxueus buffet ontbijt met adequaat personeel.
Een aanrader voor de reiziger die iets wat meer luxe wenst na een trip in de bergen bv.
Goede prijs qualiteits verhouding.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 november 2015

Het hotel ligt op een geweldige plaats om alles te bezoeken. De stafmedewerkers zijn enorm hulpzaam en ontzettend vriendelijk. Ze doen meer dan je vraagt en verwacht. Elk probleem lossen zij op. Excurcies kan je het beste in het hotel boeken. Zij weten waar naar toe voor de beste prijs. Onze kamer was heel ruim en netjes. Alles was aanwezig; gratis wifi, televisie, airco, zelfs een plafonventilator, overal lichtpunten en stopcontacten. Handig voor wie veel op te laden heeft. Het ontbijt was meer dan behoorlijk. Door crisis in brandstof en te weinig toerisme gaven ze geen buffet, maar...je kreeg zelfs meer. Alles wat je vroeg was vers, zoals fruitsap, toost, koffiekoeken, alle soorten eitjes, enz... Het restaurant heeft een gevarieerde menu van lokale tot internationale gerechten. De kok maakt iedere schotel speciaal. Het terras en bar kennen hun cocktails. Lekkere koffie of thee met een huisgemaakt gebak is hier eveneens aanwezig. Super hotel voor een betaalbare prijs.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 20 januari 2013

ruime kamer, schoon en netjes. een goede service en via dit hotel een 5-daagse trip geboekt via tansen, lumbini, chitwan, daman naar kathmandu. goede prijs 850 dollar voor twee personen, inclusief overnachtingen, pakket in chitwan en ontbijt. Men kan een beetje té enthousiast zijn bij aankomst wanneer het gaat om het aanbieden van hulp, tripjes etcetc maar dit is een kwesite van zelf het heft in handen houden.
BELANGRIJK : wel onderhandelen over het tarief van de kamer (glacier zet ruim in maar daalt snel in prijs).

Datum van verblijf: januari 2013