Beoordeeld op 12 april 2018

Gezellig hotelletje in het midden van Thamel, een leuke autovrije wijk vol winkeltjes en restaurantjes. De accommodatie is simpel maar dik in orde. Een bed, lavabo, warme douche en toilet. Eén stopcontact aanwezig in de kamer. Het personeel is zeer vriendelijk en helpt je met al je vragen. Groot terras met een aangenaam tuintje waar je kan genieten van het zonnetje. Lekker ontbijten gebeurt ook buiten op het terras. Ik zou hier zeker terugkomen, een aanrader!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik heb vijf weken door Nepal geweest en dit is de plek waar ik mij het meest op mijn gemak voel. Je zit midden in het centrum en er is een binnentuin waar je kan chillen.

De manager(Deepack) is supervriendelijk en elke dag vrolijk. Hij denkt echt met je mee en kan je met vanalles helpen qua uitstapjes. Hij heeft veel ervaring met hiking, maak daar gebruik van ;-)

Het hotel/hostel is tot op heden de meest comfortabele die ik in de afgelopen weken heb gezien. Goed bed, lekker ontbijt en ik kan hier als backpacker ook andere mensen ontmoeten. Het hotel is verbouwd en daardoor fris. Geen oude verwaarloosde indruk. Goede douches met warm water, duurt soms wel even voordat het warme water er is maar het is vakantie en geen haast!!

Kritiek? De gordijnen houden niet al het licht tegen waardoor je vroeger wakker kan worden en de stad is gehorig. Dubbelglas kent men niet in Nepal, dus je moet je aanpassen. Oordoppen zijn voor heel Nepal een aanrader.

Ps. Goede WiFi!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde alleen
karkibabu, Owner van Andes House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017

Namaste
Dear Guest
Thank you very for your lovely review on TripAdvisor.com . We are delighted to read such a wonderful review on your recent experience an Andes house and thank you for your valuable time to write this. Hope to have the opportunity of welcoming you again during your next visit to Nepal .

Have nice and happy days!!!

With Best Regards
Andes house family

Beoordeeld op 6 juni 2017

Eind mei en begin juni verbleef ik voor twee weken in deze bed and breakfast om te werken aan een stageverslag en iets van Kathmandu te zien. Op een hele centrale plek in de drukke toeristische wijk Thamel, is dit echt een oase van rust. 's Ochtends staat er binnen no time een heerlijk uitgebreid ontbijt voor je klaar in de gezellige binnentuin. Het personeel is super vriendelijk en helpt je waar nodig met het boeken en plannen van je uitstapjes zodat het je aan niets ontbreekt. Er zijn gezellige zitjes in de tuin waar je iets kunt drinken na een lange dag en ook staan er chille banken waar je de eigenaren of andere backpackers kunt vinden voor een gezellig praatje. De wifi in de gemeenschappelijke delen werkt erg goed en op de kamers moet je geluk hebben waar je zit. De kamers zijn sfeervol en zijn allemaal voorzien van een tafel, goede bedden met warme dekens en badkamer met warme douche! Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde alleen
karkibabu, Owner van Andes House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

Namaste
Respect guest
Thank you very for your lovely review on TripAdvisor. We are delighted to read such a wonderful review on your recent experience an Andes house and thank you for your valuable time to write this. Hope to have the opportunity of welcoming you again during your next visit to Nepal.

Have nice and happy days!!!

With Best Regards
Andes house family
babu

Beoordeeld op 11 maart 2017 via mobiele applicatie

In het drukke Kathmandu is het een zalige plaats om rust te vinden, zonder te ver weg te zijn van alles.
De bedden zijn de beste bedden ter wereld.
Babu (de uitbater) regelt alles voor je: van een taxi tot een trekking.
Lekker ontbijt, probere (bad)kamers en vriendelijke mensen.
Aanrader voor iedereen die naar Kathmandu komt!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 3 februari 2017 via mobiele applicatie

Eind januari verbleef ik drie dagen in de Bed en Breakfast 'Andes House' van de owner Babu.

Babu zorgt ervoor dat je verblijft tip top in orde verloop en je vanaf dag één al thuis voelt!

Het Andes House is een mooi gebouw en is gelegen in het hartje van Kathmandu. Het is de ideale plek om weg te zijn van de drukke en stoffige straten om zo met volle teugen te kunnen genieten van het warme weer en de prachtige omgeving. Zowel het terras als de kamers zijn voorzien van WiFi.

Dankzij Babu heb ik mooie ervaringen kunnen beleven in Kathmandu. Hij heeft altijd een kaart voor je klaar waarop hij je kan tonen wat er zeker de moeite is om te gaan bezichtigen.

Ook zijn personeel zorgde ervoor dat ik niets te kort kwam! Ik kon steeds genieten van een lekker uitgebreid ontbijt (Eitjes, twee lekkere toostjes met zelfgemaakte confituur en boter en een kom havermout met stukjes banaan. Lekker!!!) of lekker malasa thee! (Thee met melk)

Wanneer je buiten het gebouw stapt bots je onmiddellijk op leuke kraampjes waar je souveniertjes kan kopen of eens lekker kan gaan eten.

Jammer genoeg een kort maar wel een geweldig verblijf voor een goede prijs!

Thanks Babu and staff!
Greetings Laura