Beoordeeld op 21 oktober 2016

De kamer was netjes net als het restaurant waar altijd tijdens het diner muzikanten waren.Bovenop het dak kun je genieten van een mooi uitzicht over de stad onder het genot van een hapje en drankje welke ook op het terras te verkrijgen was.

Kamertip: Kamers met uitzicht op de binnenplaats
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 18 december 2015

Een heerlijk hotel: om te zien prachtig traditioneel, maar gebouwd met de modernste aardbevingsbestendige technieken en dus met muren - vooral in het nieuwe gebouw - die giga stevig zijn. Beide hoofdgebouwen hebben dan ook het predicaat: aardbevingsbestendig tot 9.
Omringd door een heerlijke tuin met allerlei zitjes - inclusief een groentetuin - en met een prachtig dakterras, waardoor je je middenin die niet erg schone metropool Kathmandu toch "buiten" voelt. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, perfecte service, schoon (dagelijkse schoonmaak) en lekker eten in het restaurant.
Een echte aanrader - zeker voor mensen die (net als wijzelf) na de aardbeving wat alerter zijn en dus een echt veilig dak boven het hoofd willen hebben.

Kamertip: Tip: kamer in nieuwe vleugel met (groot) balkon.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 4 november 2014

Ongelofelijk dat je midden de drukke, hectische stad zo'n oase van rust kan vinden. We konden onze ogen niet geloven toen we van de parking de tuin inwandelden. De oude koloniale gebouwen zijn zeer goed onderhouden en stralen een vertrouwde charme uit. In het restaurant kan je heerlijk eten voor een zeer degelijke prijs. Let wel op, de prijs op de menukaart is zonder taks en bediening zodat je er nog bijna de helft moet bijrekenen. De kaarsen en lucifers op de kamer dienen voor in geval van stroomuitval, we konden ze 2 maal gebruiken.
Toch genoten van een zalig verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 14 oktober 2014

Ideaal hotel om even tot rust te komen. Kamers zijn ruim, wel erg donker. Douche was in de 2 verschillende kamers waar we verbleven niet optimaal. Of heel heet, of heel koud. De planning bij de receptie is niet optimaal. Meerdere malen proberen te reserveren of verlengen, maar dan krijg je eerst te horen dat het niet kan en later toch weer wel.
De tuin is erg mooi en rustgevend, en ook op de verschillende dakterassen kan je heerlijk rustig zitten. De architectuur van het hotel is schitterend, alsof je door een oud kasteel loopt.
Ontbijt is vrij uitgebreid.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 21 juli 2014 via mobiele applicatie

Om in KTM een beetje tot rust te komen is Vajra de perfecte plek. Vriendelijke mensen, prima kamers en dichtbij thamel. Een aanrader voor iedereen die een paar nachten in Ktm logeert. thamel en monkeytempel op loopafstand................

Datum van verblijf: juli 2014