Beoordeeld op 23 november 2017

Prachtig oud koloniaal gebouw met mooie rustige tuin en zwembad. Ruime gezellige kamers. Goede badkamer met mooi assortiment toiletartikelen. Helaas weinig "views" vanuit de kamers. Uitstekend gevarieerd ontbijtbuffet. Gratis wifi. Correcte service. Volgens ons, prijs kwaliteit een goede keuze.
Het hotel ligt op wandelafstand van Thamel de toeristenwijk vol reisbureaus, bars, restaurants en winkeltjes.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 19 mei 2017

Na enkele jaren was het blij weerzien met Hotel Shankar. Het blijft een leuke plaats dit ex-paleis. De service is nog altijd perfect. Leuke en propere kamers, goed sanitair en lekker restaurant. Zeer uitgebreid ontbijt. Het hotel ligt een beetje van de grote weg, wat interessant is betreffende lawaaihinder. Dit was ons derde bezoek en het blijft een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2017
P S, Executive Manager van Hotel Shanker, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2017

Dear Guest,

Thank You !!

Beoordeeld op 24 april 2017

Het hotel ligt prachtig met een mooie tuin en een zwembad. De kamers zijn mooi en hebben een goed bed. Er is ook een goed restaurant en het ontbijt is heel uitgebreid.
Naast het hotel is er een muziekclub die rond 18 uur begint en doorgaat tot 2, 3 uur 's nachts, waardoor wij er niet zo goed sliepen....

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 30 december 2016

Heel vriendelijke receptie , samen de "beste"kamer uitgezocht , konden er meerdere bekijken, Goede wifi. Uitgebreid heerlijk ontbijtbuffet met heel veel vers fruit, brood, eieren naar gelieve gebakken. koffie matig.mooie tuin met zwembad en poobar met lekkere sandwiches. De grote entree wordt nog verbouwd (na aardbeving) krijgt vast weer zijn oude allure terug.

Kamertip: uitzicht door verbouwing nog niet fantastisch, maar uitstekende heel ruime kamers
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 7 oktober 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier onze rondreis afgesloten. Het was een oase van rust in de hectiek van Kathmandu. Door de aardbeving is er nog wel het een en ander beschadigd en nog niet bruikbaar. Maar ze maken er het beste van. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Wij hadden een suite welke mooi ruim en schoon was. Wifi was redelijk goed in vergelijking met andere hotels waar we verbleven hebben. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2016
P S, Executive Manager van Hotel Shanker, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2016

Dear Guest,

Thank You for choosing hotel shanker and recommending it to other trip advisor travellers.
We hope to welcome you back again.