Beoordeeld op 3 december 2017

Is centraal in Thamel gelegen en relatief rustig in vergelijking met de drukte van Thamel zelf.
Kamer is ok doch niet meer dan dat, niet echt een knus nest maar wel proper.
Ontbijt mocht iets meer zijn
Je kan door hen zaken laten regelen, wij hebben een taxi rondrit besteld en de prijs was ok doch geen super deal

Datum van verblijf: november 2017
HotelHorizonKtm, Owner van Hotel Horizon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2018

This is faith review please if possible remove as soon as .
thank you

Beoordeeld op 8 januari 2017

prijs/kwaliteit is prima. Hebben ook 3 en 4 persoonskamers. Lekkere douches, die goed vallen als je een lange (stoffige) reis achter de rug hebt. De service is ook goed: transfers van/naar vliegveld of bustickets regelen is geen probleem. Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt

Kamertip: alle kamers zijn rustig
Datum van verblijf: januari 2017
Horizon H, Owner van Hotel Horizon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2017

Dear Guest Namaste !
Thank you for your excellent review in TripAdvisor.
Devaraj

Beoordeeld op 20 september 2015

Rustige ligging en ruime kamers. Vriendelijk personeel. Heerlijk om bij te komen na een drukke dag. Alles is op loopafstand. Goede service en continu bezetting van de receptie. De was werd zelfs binnen een dag geleverd.
Kortom ik zou iedereen dit hotel aanbevelen wil je s nachts rustig kunnen slapen zonder last te hebben van het verkeer.
Shanta uit Nederland

Kamertip: Mooi uitzicht als je de voorste kamers neemt. Dus aan de ingangzijde
Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 juli 2013

Een heel goed hotel, gelegen in de thamel regio. Wat wel uitzonderlijk is, het hotel heeft een binnentuintje...ideaal om even te ontsnappen aan het drukke straatleven.
Er zijn verschillende types van kamers al vinden wij de airco-kamers de beste. Je kan kiezen met of zonder ontbijt. De kamers en badkamers zijn goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk en help je steeds waar nodig. Ook is er een reisbureau, dat eigenlijk bij het hotel hoort, dat je steeds uitgebreid helpt met alles wat je nodig hebt gedurende je rondreis in Nepal.

Datum van verblijf: juli 2013
Horizon H, Owner van Hotel Horizon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2014

Dear sir/ Madam Thanks you so much for spending your valuable time to review hotel horizon kathmandu (p) with great words. we wish every tourist enjoy their stay with us, Devaraj Dhakal

Beoordeeld op 30 juli 2013

Dit hotel is een oase van rust temidden van het drukke Thamel. Je hebt keuze uit een ruim aanbod kamers. De kamers met airco zijn een stuk kwaliteitsvoller; bad, led-tv., GEEN tapijten en een matras die aan thuis doet denken We kunnen het weten, we sliepen ook zonder airco.
Zeker een pluspunt is de aangename tuin, een must na een dagje stappen in Kathmandu. Het aanpalende reisbureau heeft een goeie service. Deze doet de mountainflight met de maatschappij Simerick. Een stuk goedkoper dan Buddha-Air. Zodus een super goeie stek om dit prachtige land te leren kennen.

Datum van verblijf: juli 2013