Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 96
Agoda.comUS$ 96
TripadvisorUS$ 96
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 8 november 2018

Deze Lodge paalt met zijn grote tuin aan het Victoriameer en heeft zelfs een klein privé strandje en een kleine aanlegkade waar op uw vraag kleine bootjes je komen oppikken voor een tochtje op het meer of naar het nabije eiland.
Het logies is modern, ruim en comfortabel. Het onthaal door de Nederlands-Ierse uitbaters is warm en hartelijk.
We verbleven hier 5 nachten en genoten van de tuin en het zwembad. Het ontbijt is eerder beperkt en zonder variatie, en de overige maaltijden zijn degelijk.
De service in de kamer (poetsen, vernieuwen handdoeken) verliep echter niet zo vlot.
Ook hadden we wel wat last van vervelende insecten.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 13 april 2018

Was hier uitgenodigd voor het diner met een borreltje vooraf. Het was wel even zoeken, maar dan heb je ook wat. Een prachtige tuin waar je heerlijk kunt zitten en ook binnen in de eetzaal is het goed toeven. Blijkbaar zeer geliefd bij Nederlanders want ik werd in de tuin door diverse mensen in het Nederlands aangesproken.
In het restaurant heerlijk gegeten en na afloop van het diner werd er keurig een taxi geregeld om me naar het centrum van Kampala terug te brengen.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 oktober 2017

Zeer goede en gezellige lodge. Mooie kamers en de boomhut waar wij in sliepen is zalig. Mooie tuin, leuk zwembad en zelfs een klein strandje aan het Victoria meer. Zeer lekkere en betaalbare keuken, lekker ontbijt. Ronald en Joan doen er alles aan om rust en gezelligheid te brengen en laten je even genieten weg van de drukte in bruisend Kampala. De vismarkt is op wandelafstand en ook bootje varen op lake Victoria is mogelijk. Echte aanrader.

Kamertip: Wil je iets speciaals: de boomhut en de grot zijn geweldig.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2017

Maart 2017, Wij hebben aan het begin en aan het eind van onze rondreis door Uganda in Yellow Haven enkele dagen vertoefd. Prachtige kamers en boomhut, beide met geweldig uitzicht op het Victoria meer. Het zwembad is heerlijk relax en 's avonds lekker aanschuiven voor het diner. Goede tips gekregen mbt raften Jinja, mountainbiken, gamedrives in de NP, boda boda tour Kampala. We hebben genoten ! Joan en Ronald, reuze bedankt, jullie hebben iets heel moois gebouwd.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2017

Prachtig gelegen aan het water.Heerlijk zwembad.
Sfeervolle kamers.Goed ontbijt met een fantastische gastvrouw Joan.gelegenheid om buiten te eten en een glaasje te drinken.
Gastvrouw regelde een prima en veilige taxi

Kamertip: Kamer met prachtig uitzicht oa ondergaande en opkomende zon
Datum van verblijf: oktober 2017