Beoordeeld op 13 april 2018

Was hier uitgenodigd voor het diner met een borreltje vooraf. Het was wel even zoeken, maar dan heb je ook wat. Een prachtige tuin waar je heerlijk kunt zitten en ook binnen in de eetzaal is het goed toeven. Blijkbaar zeer geliefd bij Nederlanders want ik werd in de tuin door diverse mensen in het Nederlands aangesproken.
In het restaurant heerlijk gegeten en na afloop van het diner werd er keurig een taxi geregeld om me naar het centrum van Kampala terug te brengen.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 oktober 2017

Zeer goede en gezellige lodge. Mooie kamers en de boomhut waar wij in sliepen is zalig. Mooie tuin, leuk zwembad en zelfs een klein strandje aan het Victoria meer. Zeer lekkere en betaalbare keuken, lekker ontbijt. Ronald en Joan doen er alles aan om rust en gezelligheid te brengen en laten je even genieten weg van de drukte in bruisend Kampala. De vismarkt is op wandelafstand en ook bootje varen op lake Victoria is mogelijk. Echte aanrader.

Kamertip: Wil je iets speciaals: de boomhut en de grot zijn geweldig.
Beoordeeld op 17 oktober 2017

Maart 2017, Wij hebben aan het begin en aan het eind van onze rondreis door Uganda in Yellow Haven enkele dagen vertoefd. Prachtige kamers en boomhut, beide met geweldig uitzicht op het Victoria meer. Het zwembad is heerlijk relax en 's avonds lekker aanschuiven voor het diner. Goede tips gekregen mbt raften Jinja, mountainbiken, gamedrives in de NP, boda boda tour Kampala. We hebben genoten ! Joan en Ronald, reuze bedankt, jullie hebben iets heel moois gebouwd.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2017

Prachtig gelegen aan het water.Heerlijk zwembad.
Sfeervolle kamers.Goed ontbijt met een fantastische gastvrouw Joan.gelegenheid om buiten te eten en een glaasje te drinken.
Gastvrouw regelde een prima en veilige taxi

Kamertip: Kamer met prachtig uitzicht oa ondergaande en opkomende zon
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik heb samen met nog 2 collega-vrijwilligers een weekend in de Yellow Haven mogen verblijven!
Wat een prachtig stukje op aarde! We werden per boot overgebracht naar The Yellow Haven wat alleen al een heel erg leuke ervaring was.
Joan, 1 van de eigenaren, is een fantastische gastvrouw!
Met het prachtige uitzicht, het heerlijke eten, de mooie grote tuin, ons lekkere ruime appartement en het zwembad is het voor ons een geweldig weekend geweest.
Joan, nogmaals bedankt namens Claudia, Berthelle en Marianne.