• Gratis parkeren
Fat Cat Backpackers(Kampala)(Heel veel waar voor je geld!)
Humura Resorts(Kampala)
  • Gratis parkeren
Tristar Hotel(Kampala)(Heel veel waar voor je geld!)
Speke Hotel(Kampala)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 73 per nacht.

16 oktober 2017 beoordeeld

Prachtig gelegen aan het water.Heerlijk zwembad.
Sfeervolle kamers.Goed ontbijt met een fantastische gastvrouw Joan.gelegenheid om buiten te eten en een glaasje te drinken.
Gastvrouw regelde een prima en veilige taxi

Kamertip: Kamer met prachtig uitzicht oa ondergaande en opkomende zon
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb samen met nog 2 collega-vrijwilligers een weekend in de Yellow Haven mogen verblijven!
Wat een prachtig stukje op aarde! We werden per boot overgebracht naar The Yellow Haven wat alleen al een heel erg leuke ervaring was.
Joan, 1 van de eigenaren, is een fantastische gastvrouw!
Met het prachtige uitzicht, het heerlijke eten, de mooie grote tuin, ons lekkere ruime appartement en het zwembad is het voor ons een geweldig weekend geweest.
Joan, nogmaals bedankt namens Claudia, Berthelle en Marianne.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
28 oktober 2014 beoordeeld

Wij hadden een overnachting geboekt na onze 2-weekse road-trip door Oeganda. Bij aankomst werden we meteen zeer gastvrij onthaald door beide eigenaren en de 2 superlieve honden. We kregen een heerlijk diner van de ook weer zo vriendelijke chef. Het appartement was prachtig: heerlijk groot met fijne bedden en een fijne douche. We besloten ter plekke om nog een extra nacht te boeken, wat geen enkel probleem was. De opvolgende dag (goede cappuchino bij het ontbijt!) werden we uitgenodigd om met de eigenaar een klein boottochtje te maken op het Victoriameer en 's avonds uitgenodigd om mee te eten met het diner, samen met vrienden van de eigenaren en twee van onze vrienden die op bezoek waren gekomen. We hebben ons zelden zo welkom gevoeld als hier. Echt een aanrader!

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
30 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen in deze prachtige B&B. Zodra je door het hek bent ben je aan het meer, mét zwembad (en 2 superleuke honden). De eigenaren hebben leuke suggesties om je dag in te vullen met fietstochten of andere activiteiten, regelen een boot om je restaurants te bezoeken, of organiseren binnen een uur een massage voor je-alles op of vanuit eigen terrein. De appartementen zijn heel fijn ingericht. Aanrader!

Verbleef: augustus 2014
28 september 2013 beoordeeld

Wij hadden het geluk dat we een paar nachten konden overnachten in deze fantastisch mooie lodge. Ruime slaapkamers, goede douche, prachtige keuken en van alle gemakken voorzien. De beide lodges zijn ruim en zeer geschikt voor een langer verblijf. Het is heerlijk om een duik te nemen in het zwembad en te genieten van het uitzicht. De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner