Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik heb samen met nog 2 collega-vrijwilligers een weekend in de Yellow Haven mogen verblijven!
Wat een prachtig stukje op aarde! We werden per boot overgebracht naar The Yellow Haven wat alleen al een heel erg leuke ervaring was.
Joan, 1 van de eigenaren, is een fantastische gastvrouw!
Met het prachtige uitzicht, het heerlijke eten, de mooie grote tuin, ons lekkere ruime appartement en het zwembad is het voor ons een geweldig weekend geweest.
Joan, nogmaals bedankt namens Claudia, Berthelle en Marianne.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 28 oktober 2014

Wij hadden een overnachting geboekt na onze 2-weekse road-trip door Oeganda. Bij aankomst werden we meteen zeer gastvrij onthaald door beide eigenaren en de 2 superlieve honden. We kregen een heerlijk diner van de ook weer zo vriendelijke chef. Het appartement was prachtig: heerlijk groot met fijne bedden en een fijne douche. We besloten ter plekke om nog een extra nacht te boeken, wat geen enkel probleem was. De opvolgende dag (goede cappuchino bij het ontbijt!) werden we uitgenodigd om met de eigenaar een klein boottochtje te maken op het Victoriameer en 's avonds uitgenodigd om mee te eten met het diner, samen met vrienden van de eigenaren en twee van onze vrienden die op bezoek waren gekomen. We hebben ons zelden zo welkom gevoeld als hier. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 30 augustus 2014 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen in deze prachtige B&B. Zodra je door het hek bent ben je aan het meer, mét zwembad (en 2 superleuke honden). De eigenaren hebben leuke suggesties om je dag in te vullen met fietstochten of andere activiteiten, regelen een boot om je restaurants te bezoeken, of organiseren binnen een uur een massage voor je-alles op of vanuit eigen terrein. De appartementen zijn heel fijn ingericht. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 28 september 2013

Wij hadden het geluk dat we een paar nachten konden overnachten in deze fantastisch mooie lodge. Ruime slaapkamers, goede douche, prachtige keuken en van alle gemakken voorzien. De beide lodges zijn ruim en zeer geschikt voor een langer verblijf. Het is heerlijk om een duik te nemen in het zwembad en te genieten van het uitzicht. De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 12 maart 2013

Yellow Haven is heerlijk ruim, met een grote slaapkamer en fantastische bedden. Je kunt vanaf Yellow Haven verschillende wandelingen maken, al dan niet gecombineerd met een boottochtje over het Victoriameer, door het echte platteland van Afrika. Onderweg koop je een stuk jackfruit of ananas. In de buurt van Yellow Haven zijn verschillende restaurants waar je lekker kunt eten. Ook zijn er veel winkeltjes waar je groente kunt kopen als je zelf wilt koken. Wij hebben genoten van het weer, het uitzicht over het Victoriameer en de vriendelijke mensen die we ontmoetten tijdens onze wandelingen.

Datum van verblijf: februari 2013