Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldig avontuur in Uganda

We hebben drie weken zelf door Uganda gereden met een stevige wagen van Roadtrip. De via hen ... meer lezen

Beoordeeld op 29 september 2023
Frans V
Top Car and service

We hebben een selfie drive door Kenia gedaan van 2 weken. Amboseli, Aberdare, Nakuru, Naivasha ... meer lezen

Beoordeeld op 11 juli 2022
martijn533
via mobiele applicatie
Lees alle 277 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Kampala
vanaf € 53,50
vanaf € 170,06