Gratis annuleren tot 08-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 10-12-22
Agoda.com
Gratis annuleren tot 08-12-22
Hotels.comUS$ 253
PricelineUS$ 258
TravelocityUS$ 253
Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel was voor ons de afsluiting van een 3-weekse rondreis door Rwanda en Uganda. Heerlijk rustpunt in de hektiek van Kampala. Het voelt inderdaad als een klein dorpje. Belgische exploitant en met dito kwaliteit van catering. Mooie kamers rond een zwembad. Goed restaurant. Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 27 augustus 2015 via mobiele applicatie

Was zeer tevreden dat de discotheek over het hotel,de deuren heeft moeten sluiten!! Heb opnieuw de rust van weleer gevonden. De kamerdienst was top, zeer vriendelijke receptioniste en kamerdienst. Blij dat het restaurant een nieuw menu kon aanbieden. Top top !!! Zeker een aanrader als je in Kampala bent

Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 april 2015

Fijn hotel met heerlijke modern ingerichte kamers.
De kamers zijn ruim en prima bedden, de kamers zijn rond het zwembad gesitueerd.
Het zwembad is prima, niet heel groot maar voldoet goed.
Het hotel ligt in het centrum van Kampala met wat winkeltjes en restaurants eromheen.
Heerlijk hotel om nog wat dagen bij te komen van alle avonturen.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 4 juni 2014

Ideaal hotel om te ontspannen na een trip door Oeganda of na een dag voor zaken in de stad.
Verzorgd ontbijt en een heerlijke keuken met Belgische specialiteiten.
Bij het hotel is er ook een koffie - patisserie huis " La Patisserie " waar je op het terras kunt genieten van lekkere koffie met heerlijk gebak.
Reeds meerdere malen verbleven telkens met een goed gevoel.

Kamertip: Alle kamers zijn ruim ,hebben terras,zicht op het zwembad en veel groen.
Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 april 2013

Toen we aankwamen in Le Petit Village was het een oase. Gratis wifi, heerlijk warme douches, prachtig zwembad, grote kamer, kortom: alle luxe die je wil na negen dagen door Uganda.

Het was het extra geld totaal waard.

Maar toen kwam de nacht.

Tegenover het hotel is sinds een paar maanden een nieuwe club geopend. En in de kamer waar wij in zaten kon je dat goed horen. Zelfs met oordoppen in konden we de slaap niet vatten. Het gebonk en gestamp ging tot half vijf door.

Heel erg zonde. Het is te hopen dat er snel een oplossing voor komt. De manager vertelde ons dat ze er ook moedeloos van wordt, en dat ze continu protesteren tegen het lawaai. Ze gaf ons wel een korting, maar de nacht was helaas al verpest.

Datum van verblijf: januari 2013