Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor zo 31 mrt.
Inclusief ontbijt
Vio.com
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Middenin de bossen (een heel andere omgeving dan we gewend waren in Zuid-Afrika) ligt dit prima hotel. We hadden twee kamers die uitkeken op het zwembad. Wat opvalt is de enorme rust en het gekwetter van de vele vogels (voor vogelaars is dit een uitstekende plek, denk ik). De kamers zijn niet groot maar wel comfortabel. De staf is erg vriendelijk en het eten is heel goed met veel homemade producten. Je kunt hier verder fraaie wandelingen maken en mountainbiken. Dat heb ik zelf niet gedaan vanwege ons korte verblijf hier maar dat had ik graag gedaan als we langer waren gebleven.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2018

We verbleven hier één nacht op doorreis naar Hluhluwe NP en waren heel tevreden met dit hotel. Kamers waren heel groot en netjes en de gemeenschappelijke ruimtes waren heel charmant en hadden iets schattig ouderwets. Lekker en goedkooop eten en supervriendelijk personeel, wat wil je nog meer. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Gedurende onze doorreis in Swaziland sliepen we hier een nacht. Enorm hulpvaardige mensen dietijd maken voor een persoonlijk gesprek en advies voor onze verdere rit door dit prachtige land. Lekker eten, vlotte bediening. ‘S ochtends was de auto gewassen

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel op een berg.
Mooie eetzaal waar lekker eten voorop staat.
Kamers een weinig gedateerd
Maar voor de rest alles ok
Vriendelijk personeel
Op de badkamer een beugeltje voor de douche zou veel helpen

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 14 april 2018

Het hotel is schitterend gelegen. De kamers zijn erg verzorgd en in een leuke stijl om de tuin met het zwembad gelegen. Er zijn diverse activiteiten en het is een prima uitvalsbasis om iets in Swaziland te gaan doen, hoewel je er eigenlijk helemaal niet weg wilt. Het eten en de service was fenomenaal.

Datum van verblijf: mei 2017