“Indrukwekkend.”

US$ 2.990,00*
Vanaf
3-daagse Rwanda Gorilla Safari
Geclassificeerd als nr. 1 van 67 dingen om te doen in Kigali
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezocht op een drukke dag, maar wel indrukwekkend. Vooral de verhalen van de kinderen zijn me bijgebleven.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De geschiedenis waardig weergegeven. Prachtige tuin, mooi opgebouwd museum. Wel expliciete beelden.... In 2u krijg je een goed beeld van de nog recente geschiedenis van Kigali/Rwanda.

1 december 2017 beoordeeld

Het was een indrukwekkende ervaring om in het museum alle info te lezen en de trieste foto's te zien. Ik kan niet begrijpen dat er schedels ten toon gesteld liggen en dat er mensen foto's van maken. Ik vind dat respectloos. Ik kan me de televisiebeelden uit 1994 nog goed herinneren. Toen kon ik al niet begrijpen dat mensen elkaar zoiets aan kunnen doen. En als je leest waarom is dat helemaal onbegrijpelijk.

13 november 2017 beoordeeld

Om te kunnen begrijpen waarom het in Rwanda zo ontzettend uit de hand gelopen is moet je dit museum bezoeken. Tentoonstelling geeft op een goede wijze uitleg over de historie van Rwanda, van het kolonialisme, via de genocide naar het huidige Rwanda. Erg indrukwekkend.

Bekijk meer beoordelingen
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je door Rwanda reist dan word je nergens meer dan hier geconfronteerd met de genocide en hoe de Rwandees door de hel ging... hier kan je niet anders dan stil van worden...

Reizigers die Kigali Memorial Centre / Gisozi Genocide Memorial Centre bekeken, bekeken ook

Kigali, Kigali Province
Kigali, Kigali Province

In Kigali Memorial Centre / Gisozi Genocide Memorial Centre geweest? Deel je ervaringen!