“Lekker Italiaans eten”

Keukens: Frans, Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 februari 2017 beoordeeld

Het eten was heerlijk. Je kunt hier terecht voor Italiaans eten.. Service was soms wel wat traag. De sfeer was gezellig.

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant met een mix van belgische, afrikaanse keuken. Steak tartaar, boulettes frites of fondue, allen aanraders voor schappelyke prys!

17 januari 2017 beoordeeld

We vielen er op de valreep om 14 u binnen voor de lunch. Met 9 personen ! En we werden heel goed bediend. Lekkere pizza !

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plaats om gezellig te genieten van een goede variatie pizza's.
Heel verzorgd, eenvoudig en lekker. Lieve mensen en een vlotte bediening. De pizza's worden in een oude oven gebakken.

26 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van een lekkere maaltijd. Er is voldoende keuze: Kongolees, Frans en Italiaans. Leuke bediening - goed oplettend. Het uitzicht over de stad is fenomenaal.

Reizigers die New Cactus bekeken, bekeken ook

Kigali, Kigali Province

In New Cactus geweest? Deel je ervaringen!