20 november 2016 beoordeeld

Ruime kamers, lekker eten en vooral great view.
Wij hadden toch wel enkele minpuntjes: onthaal receptie was nogal koel, bestek niet proper, een meisje van de bediening deed nogal storend luidruchtig, badkamer kon wat update gebruiken.
Daarentegen waren de jongens die serveerden op&top klasse, dikke duim daarvoor!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
11 oktober 2016 beoordeeld

Zeer mooi hotel met ruime stijlvol ingerichte kamers. Uitstekend restaurant, uitstekende service, prachtige tuin en veilige parking. Ideaal hotel om uit te rusten na een lange vlucht voor men aan een rondrit door Namibie begint.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
30 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was niet ons eerste bezoek aan Heinitzburg. We waren hier eerder dit jaar en toen heel tevreden , zodat we besloten terug te keren. Het eten , de kamers en de bijhorende prijzen zijn heel acceptabel. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Tegenvaller voor ons deze keer was het gebrek aan aandacht voor de omgevingvan het zwembad en vooral voor het niet onderhouden van het zwembad. Voor ons is het zwembad een belangrijk argument om een hotel te kiezen , iets om naar uit te kijken na een lange rit richting Windhoek. Het zwembad is veranderd in een groene vuile poel en heeft duidelijk al maanden geen onderhoud meer gehad. Niet komen dus als het zwembad voor U belangrijk is , wel komen als u lekker wil eten op het mooiste terras van Windhoek en in een mooie kamer wil verblijven .

Verbleef: november 2015
27 augustus 2015 beoordeeld

Verbleven hier na een safari in Namibie. Heerlijk hotel op wandelafstand (een half uurtje) van het centrum. Zeer fijn hotel, heel rustig en een uitstekend restaurant - prachtig uitzicht op de stad en een zeer goede wijnkelder.

Verbleef: november 2014
21 september 2011 beoordeeld

Mooie kamers, prima restauarnt, heel aardig personeel, lekker zwembad, en een fantastisch uitzicht. Je zou dit hotel verwachten aan de Cote d' Azur, maar nee: het is in Windhoek! En dat maak het nog meer bijzonder en echt een plek om je vakantie te beginnen en af te sluiten. Een beetje luxe op z'n tijd mag best! Overigens betaal je daar dan ook voor alsof je in een Europese stad bent maar ala.

Kamertip: Voor iets extra heb je een superior room, is het wel waard want deze zijn mooier en ruimer
  • Verbleef: september 2011, reisde met een partner