“Prima eetgelegenheid”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was wat lastig te vinden maar zeer de moeite waard. In de avond met een plekje naast de fontein met een terras verwarmer heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Correcte en attente bediening.

5 maart 2018 beoordeeld

Heel mooi kader. Er is een groot terras, maar als men buiten wil zitten (een aanrader), moet men wel een dag op voorhand reserveren. heerlijk vlees, en buitengewoon lekkere Zuid Afrikaanse wijnen.

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bistro is gelegen in een mooie binnentuin. Het eten was goed en de keuze uit wijnen was groot. We hebben hier genoten en raden het iedereen aan.

21 november 2017 beoordeeld

Wij hebben er 's avonds binnen gegeten met een groep vrienden. Het eten was heel lekker: vlees, vis, pasta. Keuze genoeg. Ook een heel uitgebreide wijnkeuze. Vlotte en heel vriendelijke bediening. Gezellige inrichting.

12 november 2017 beoordeeld

Een gezellig bistro, met ook een aardig personeel.
Kwaliteit van het eten is goed — zeer goed.
Voor mij wel de beste gedurende 3 weken verblijf in Namimbie.

Reizigers die The Stellenbosch Wine Bar and Bistro bekeken, bekeken ook

In The Stellenbosch Wine Bar and Bistro geweest? Deel je ervaringen!