4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke aankomst en wat een vriendelijk personeel, hotel ziet er goed verzorgt uit zijn wal wat puntjes van aandacht maar dat is minimaal. Ik keam erg vroeg aan maar alles werd georganiseerd om snel een kamer in gereedheid te brengen.

Verbleef: september 2018, reisde alleen
3 september 2018 beoordeeld

Laatste nacht in Namibië in dit hotel doorgebracht. Mooi verzorgd hotel. Met een prachtig dakterras. Heel ruime kamers met alle comfort. Heel vriendelijk en gedienstig personeel. Onze zoon was jarig en werd verrast met een leuk cadeautje en taart. Heel attent.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Martin V, General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018

Dear Valued Guest,

Greeting from the Hilton Windhoek.

Thank you for your feedback regarding you stay with us.

We glad you have enjoyed the spacious room and the rooftop terrace.

It was with great pleasure and the warm of hospitality to be part of your son birthday.

Yours Sincerely,

3 augustus 2018 beoordeeld

Strakke en propere kamers, mooie inkomhal, centraal gelegen, vriendelijke en goede service, goede Wifi verbinding (wat niet vanzelfsprekend is in Namibië), leuk dakterras met zwembad en een zeer goed ontbijt en restaurant. Enig minpuntje was het lange wachten bij het inchecken (30minuten), maar dat leek eerder toevallig.

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Martin V, General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2018

Dear Valued Guest,

Greetings from the Hilton Windhoek.

Thank you for taking a moment to share your experience and your positive rating.

We are pleased to hear you found your stay to your liking.

We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

6 juli 2018 beoordeeld

Een echt Hilton hotel en dat was ook wel weer eens fijn na weken alleen in lodges geslapen te hebben.
Het hotel ligt uitstekend t.o.v. bezienswaardigheden in Windhoek. Personeel: vriendelijk en behulpzaam. De boven op het hotel gelegen Bar en het zwembad bieden een prachtig uitzicht over de stad.
Het eten 's avonds was matig. Het ontbijt daarentegen: uitstekend.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Martin V, General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2018

Dear Valued Guest,

Greetings from the Hilton Windhoek.

Thank you for taking a moment to share your experience. We are pleased to hear you found your stay to your liking.

23 mei 2018 beoordeeld

Goed hotel. Centraal gelegen. Aardig en behulpzaam personeel. Over het algemeen een net hotel, maar het kan en mag wel iets moderner ingericht worden. De aanwezige faciliteiten voldoen aan de verwachting.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Irma K, PA to the General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2018

Dear Valued Guest,

Greetings from a cold Hilton Windhoek.

Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found your stay to your liking.

Irma Kubas