Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.619)
Beoordelingen filteren
1.619 resultaten
Waardering van reizigers
541
654
246
116
62
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
541
654
246
116
62
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 1.619 beoordelingen
Beoordeeld op 29 november 2017

We hadden gedacht onze Namibiëreis te moeten beginnen in het enige Hiltonhotel in het land. Goed uitgerust na een lange vlucht beginnen aan een mooie rondreis. Dat viel wat tegen. De executive-kamer was ruim, maar niet overdadig schoon. Dat gold ook voor de badkamer, waar haren herinnerden aan eerdere passanten. Gelukkig was de badkamer in deze dure kamer niet geheel open en was de wc geplaatst achter een eigen glazen deur. Inchecken verliep niet vlot, personeel aan balie ( een werkend, twee toekijkend) was niet vriendelijk. Dat voor wifi per creditkaart betaald moet worden en dat dit later weer verrekend wordt is een vreemde gang van zaken, zeker als uiteindelijk een definitieve afrekening niet gegeven kan worden omdat de printer kapot is. Rare zaak, Hilton onwaardig. Vreemd was ook dat drie medewerkers voortdurend met de liften in de weer waren, maar dat vreemden zo via de trappen in het hotel konden. Het eten in de executivelounge was benedenmaats, zowel de karige snacks als het ontbijt. De bediening was niet bestaand. Hotel had een mooie bar en openluchtbad op bovenste verdieping, dat maakte veel, maar lang niet alles goed. Het hotel is van buiten architectonisch heel aardig, ligt centraal, met een parkeergarage ( beveilig en betaald) in de kelder, maar functioneert dik onder de gangbare Hiltonnormen.

Kamertip: Veel geluid van bouwactiviteiten
Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank megnick
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juli 2017

Van 08 jul tm 12 jul in het hotel verbleven. Dit was de tweede keer dat ik in het hotel verbleef. Het is een uitsteken hotel met heel bekwaamt en vriendelijk personeel. De locatie en het uitzicht zijn ook uitsteken.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Q1391TYalexanderr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Megan Candice D, PA to the General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for choosing to stay at the Hilton Windhoek during your recent stay in Namibia and for taking the time to share your feedback with us.

We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

I will surely share your review with our Management team.

Our goal being to deliver high-quality hospitality to every guest on every stay, starting from your arrival until your departure.

Looking forward to welcoming you back to the Hilton Windhoek and any of our Hilton Family of Hotels worldwide in the near future.


Best Regards,
Megan De Jongh
PA to the General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juni 2017

Windhoek Hilton is een zeer comfortabel hotel van hoge kwaliteit. Personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Kamers zijn goed ingericht en comfortabel. Het hotel is centraal gelegen in Windhoek.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Eddy L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Megan Candice D, PA to the General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Eddy L

Thank you very much for choosing to stay at the Hilton Windhoek during your recent stay in Namibia and for taking the time to share your feedback with us. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

Our sincere thank you for your positive review. Believe me, it is comment such as yours that make all efforts, at Hilton Windhoek, truly worthwhile.

I will surely share your review with our Management team.

Our goal being to deliver high-quality hospitality to every guest on every stay, starting from your arrival until your departure.

We look forward to welcoming you back to the Hilton Windhoek and any of our Hilton Family of Hotels worldwide in the near future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.

Many Thanks,
Megan De Jongh
PA to the General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 oktober 2016

Prachtig hotel in het centrum van Windhoek. Uitstekende faciliteiten, mooi dakzwembad met bar. Ruime kamers met zicht over de stad en prima roomservice.
Zeer persoonlijke ontvangst, Hilton op zijn best.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank hermang2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Megan Candice D, PA to the General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for choosing to stay at the Hilton Windhoek during your recent stay in Namibia and for taking the time to share your feedback with us. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

Our sincere thank you for your positive review. Believe me, it is comment such as yours that make all efforts, at Hilton Windhoek, truly worthwhile.

Our goal being to deliver high-quality hospitality to every guest on every stay, starting from your arrival until your departure.

Looking forward to welcoming you back to the Hilton Windhoek and any of our Hilton Family of Hotels worldwide in the near future.

Best Regards,
Megan De Jongh
PA to the General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2016

Eén nacht verbleven, heel wat tekortkomingen ervaren.
Geen handdoeken meer voorhanden aan het zwembad, eerst geen, dan slechte wifi, allerlei zaken kapot of versleten in de kamer. Vragen moet je meermaals opnieuw stellen voor iets in orde komt.
Wel een schitterend ontbijtbuffet...

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank markcH9516CZ
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Megan Candice D, PA to the General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking a moment to share your experience.

I am pleased to hear you found the breakfast buffet to your liking.
We did however notice that you had a few shortcomings related to your stay.
Thank you for sharing it with us as this will go a long way to improve our standards and service delivery to our guests.

Although we have not been able to meet your expectation, I sincerely hope you will give us another chance to welcome you back to the Hilton Windhoek again.

Best Regards,
Megan De Jongh
PA to the General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken