Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.593)
Beoordelingen filteren
1.593 resultaten
Waardering van reizigers
531
646
241
114
61
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
531
646
241
114
61
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 1.593 beoordelingen
18 juli 2017 beoordeeld

Van 08 jul tm 12 jul in het hotel verbleven. Dit was de tweede keer dat ik in het hotel verbleef. Het is een uitsteken hotel met heel bekwaamt en vriendelijk personeel. De locatie en het uitzicht zijn ook uitsteken.

  • Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Q1391TYalexanderr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Megan Candice D, PA to the General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for choosing to stay at the Hilton Windhoek during your recent stay in Namibia and for taking the time to share your feedback with us.

We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

I will surely share your review with our Management team.

Our goal being to deliver high-quality hospitality to every guest on every stay, starting from your arrival until your departure.

Looking forward to welcoming you back to the Hilton Windhoek and any of our Hilton Family of Hotels worldwide in the near future.


Best Regards,
Megan De Jongh
PA to the General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 juni 2017 beoordeeld

Windhoek Hilton is een zeer comfortabel hotel van hoge kwaliteit. Personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Kamers zijn goed ingericht en comfortabel. Het hotel is centraal gelegen in Windhoek.

  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Eddy L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Megan Candice D, PA to the General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Eddy L

Thank you very much for choosing to stay at the Hilton Windhoek during your recent stay in Namibia and for taking the time to share your feedback with us. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

Our sincere thank you for your positive review. Believe me, it is comment such as yours that make all efforts, at Hilton Windhoek, truly worthwhile.

I will surely share your review with our Management team.

Our goal being to deliver high-quality hospitality to every guest on every stay, starting from your arrival until your departure.

We look forward to welcoming you back to the Hilton Windhoek and any of our Hilton Family of Hotels worldwide in the near future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.

Many Thanks,
Megan De Jongh
PA to the General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 oktober 2016 beoordeeld

Prachtig hotel in het centrum van Windhoek. Uitstekende faciliteiten, mooi dakzwembad met bar. Ruime kamers met zicht over de stad en prima roomservice.
Zeer persoonlijke ontvangst, Hilton op zijn best.

  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank hermang2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Megan Candice D, PA to the General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for choosing to stay at the Hilton Windhoek during your recent stay in Namibia and for taking the time to share your feedback with us. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

Our sincere thank you for your positive review. Believe me, it is comment such as yours that make all efforts, at Hilton Windhoek, truly worthwhile.

Our goal being to deliver high-quality hospitality to every guest on every stay, starting from your arrival until your departure.

Looking forward to welcoming you back to the Hilton Windhoek and any of our Hilton Family of Hotels worldwide in the near future.

Best Regards,
Megan De Jongh
PA to the General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 augustus 2016 beoordeeld

Eén nacht verbleven, heel wat tekortkomingen ervaren.
Geen handdoeken meer voorhanden aan het zwembad, eerst geen, dan slechte wifi, allerlei zaken kapot of versleten in de kamer. Vragen moet je meermaals opnieuw stellen voor iets in orde komt.
Wel een schitterend ontbijtbuffet...

  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank markcH9516CZ
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Megan Candice D, PA to the General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking a moment to share your experience.

I am pleased to hear you found the breakfast buffet to your liking.
We did however notice that you had a few shortcomings related to your stay.
Thank you for sharing it with us as this will go a long way to improve our standards and service delivery to our guests.

Although we have not been able to meet your expectation, I sincerely hope you will give us another chance to welcome you back to the Hilton Windhoek again.

Best Regards,
Megan De Jongh
PA to the General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben hier aan het eind van onze safari geslapen. Het is een mooi hotel midden in het centrum van Windhoek. De stijl is wel erg internationaal waardoor je vergeet dat je in Afrika bent. Echter voor een aantal nachten is dit prima

  • Verbleef: september 2015, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 95ronaldv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Megan Candice D, PA to the General Manager van Hilton Windhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for choosing to stay at the Hilton Windhoek during your recent stay in Namibia and for taking the time to share your feedback with us. We greatly appreciate any comments made by our guests.

Our sincere thank you for your positive review. Believe me, it is comment such as yours that make all efforts, at Hilton Windhoek, truly worthwhile.

I will surely share your review with our Management team.

Our goal being to deliver high-quality hospitality to every guest on every stay, starting from your arrival until your departure.

We look forward to welcoming you back to the Hilton Windhoek and any of our Hilton Family of Hotels worldwide in the near future.

Best Regards,
Megan De Jongh
PA to the General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken