Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Overnacht aan begin en einde van de vakantie in luxury cottage en villa. Beide huizen zeer ruim en volledig en goed ingericht. Voldoende badkamers, goede koelkast, uitgebreide keuken, mooi terras met braai. Eten in restaurant goed, compleet ontbijtbuffet. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze kwamen zelfs knijpers brengen toen we een was aan het ophangen waren.

Datum van verblijf: augustus 2018
Arebbusch R, Guest Relations Manager van Arebbusch Travel Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018

Beste gast Roald

Bedankt voor je verblijf bij Arebbusch Travel Lodge.
We stellen uw feedback op prijs en heten u van harte welkom in de toekomst.

Beste wensen,
Arebbusch Team

Beoordeeld op 2 december 2016 via mobiele applicatie

Het hotel beschikt over goede chalets en heeft een mooi zwembad waar je heerlijk kunt relaxen voordat je naar het vliegveld moet voor een late vlucht. Het ontbijt is in orde. Locatie in de buurt van Asco car hire is ook erg handig. Ligt echter wel wat ver van het centrum.

Beoordeeld op 26 november 2016

Deze bungalowpark accommodatie is een prima begin of eind van je trip in Namibie het is een net park met netjes ingerichte bungalows zeer schoon en van alles voorzien zelfs genoeg stopcontacten en airco.
De bedden zijn van prima kwaliteit en het ontbijt buffet is uitgebreid en prachtig zwembad. Het restaurant is ook een prima gelegenheid om te eten wel reserveren want er komen ook veel mensen uit Windhoek eten.Verder is wel wat ver van het centrum maar als je naar de stad wil dan kan je met een shuttle voor 70 nam.Dollars wat een normale prijs is dat vragen alle taxi's.Ook het wifi netwerk is erg goed en 500 mb gratis per dag.
Een nadeel is wel dat je wat overlast kan hebben van het nationale vliegveld wat er naast ligt zoals helicopters etc.Al met al een prima lokatie om te verblijven

Beoordeeld op 26 november 2016 via mobiele applicatie

Na onze reis door Namibie hebben we hier 2 nachten geslapen. Echt een goed hotel waar alles prima is geregeld. Schone kamers en vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad en goed restaurant. Wanneer we terugkomen gaan we hier zeker weer naar toe!

Beoordeeld op 11 november 2016 via mobiele applicatie

Bij aankomst in Namibië zijn we eerst een paar nachten gaan acclimatiseren in Windhoek. Wat wennen aan de temperatuur. Deze lodge is daartoe uitstekend geschikt. De kamer is comfortabel en de pool geeft een heerlijke verkoeling. Bovendien helpt de airco ook om te wennen aan het klimaat.
De receptie liet te wensen over. We hadden via de receptie het restaurant gereserveerd en daar bleek het restaurant niets vanaf te weten. Verder hadden we via de receptie een taxi gereserveerd, maar die kwam niet (en daar verdenken we de receptie van). Het restaurant is zowel qua bediening als kwaliteit van het eten matig te noemen.
In plaats daarvan beveel ik het restaurant "Stellenbosch" aan.
Prachtig gebouw en prima service en diner.