“Perfecte lunch”

Geclassificeerd als nr. 69 van 1.257 Restaurants in Mauritius
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kiosk serveert de perfecte lunch. Heerlijke verse seafood en natuurlijk een koud drankje ernaast. Ze brengen het eten naar je toe op het strand, dus genieten vanaf je handdoek. Daarnaast ook nog WiFi en ze accepteren credit cards.

Datum van bezoek: september 2019

15 juni 2019 beoordeeld

Wij zaten in een hotel nabij dit strand en liepen regelmatig hier een rondje. Het eten hier is niet verkeerd. Je leent een kleedje om aan het strand te zitten en de bediening serveert het eten en drinken daar. Alleen na 2 keer hier lunchen hadden we het wel gezien, smaken lijken dan toch best wel op elkaar. Prijzen zijn gemiddeld voor dit soort locaties. 2e keer klopte onze rekening niet, maar dit werd goed gecorrigeerd (niet iedereen in de bediening is even goed in hoofdrekenen). Opvallend: eerste keer dat we langskwamen (vroeger in de ochtend) en wat te drinken wilden afrekenen had men nog geen wisselgeld en mochten we de fris zonder te betalen meenemen als we later zouden komen afrekenen. Dat hebben we uiteraard later op die dag gedaan, maar het vertrouwen was erg leuk om te ervaren (zal wel eiland-effect zijn). De eigenaar is erg trots op zijn TA-vermelding, misschien een beetje te. Na gesproken te hebben met een proper van een naastgelegen zaak werd door de eigenaar de TA-app erbij gehaald om aan te tonen dat hij meer scores van 4 en 5 rondjes heeft dan zijn buurman. Maar dat kan ook simpelweg betekenen dat zijn zaak al langer bestaat dan de buren. Maar goed, de bediening is vriendelijk, het eten is prima, je zit op een kleedje aan het strand en alles wordt bij je gebracht. Wat wil je nog meer..... En zij hebben er weer een score van 4 rondjes bij; iedereen blij ;)

Datum van bezoek: juni 2019
19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek voor een heerlijke lunch! Alles smaakt perfect, wel even geduld hebben want het is er druk rond lunchtijd!

Datum van bezoek: mei 2019
26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier tijdens onze vakantie elke ochtend ontbijt. Super vriendelijk personeel en het eten is lekker. Na afloop kregen we altijd gratis een fruitcocktail met rum. Aanrader als je goedkoop en lekker wilt eten!

Datum van bezoek: november 2018
3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn net terug van de lunch op t strand. Verschrikkelijk, zo'n slechte panini heb ik nog nooit gegeten. Panini kip, er zat inderdaad kip op, na goed zoeken vond je de kip. En de in de helft van de stukken kip zat ook nog bot/kraakbeen. En de cola die ik heb besteld, daar ben ik nogsteeds op aan t wachten. T idee is leuk aan t strand, dat is dan ook ons enige pluspunt

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Kiosque Magique bekeken, bekeken ook

Mont Choisy, District Pamplemousses
Mont Choisy, District Pamplemousses

Trou aux Biches, District Pamplemousses

Grand Baie, Rivière du Rempart

In Kiosque Magique geweest? Deel je ervaringen!