“Aanrader! ”
Beoordeling van Lemur Tours

Lemur Tours
Geclassificeerd als nr. 4 van 30 Outdooractiviteiten in Antananarivo
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aantal dagen met Jeremia op pad geweest als chauffeur. Je voelt je veilig in de auto en hij help je erg graag. Hij heeft een hele goede route uitgestippeld voor ons, inclusief verblijven ect. Aangepast op onze wensen. Hij spreek erg goed Engels dus de communicatie ging soepel. Hij gaf daarnaast goede tips. Aanrader!

2 weken geleden beoordeeld

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

5 juni 2018 beoordeeld

Bekijk meer beoordelingen
29 mei 2018 beoordeeld

Reizigers die Lemur Tours bekeken, bekeken ook

Antananarivo, Antananarivo Province

In Lemur Tours geweest? Deel je ervaringen!