High and Far Ethiopia Tour and Travel
Hoogtepunten uit beoordelingen
Rondreis in Ethiopië van noord tot zuid

Super goed verlopen. Heel mooi landschap. Vriendelijke, vlotte chauffeur. Kon goed overweg met de ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Nele D
Familievakantie op maat met kleine kinderen

Beoordeeld op 24 augustus 2019
Svennekes
Lees alle 13 beoordelingen

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Na een eerste trip in 2015 moesten we niet lang twijfelen om High and Far Ethiopia Tour and travel opnieuw te contacteren voor onze 2de op maat samengestelde rondreis in Ethiopië. De kennis van onze gids Messay is ongeëvenaard en ook zijn omgang met de kinderen is super. We genoten van de vele verhalen over dit mooie land en keken met verbazing naar de wondermooie landschappen, dieren en mensen die we zagen passeren.
Kortom, een aanrader als je een volledig verzorgde reis naar Ethiopië wenst te boeken. Er waren geen financiële verrassingen en dat is ook altijd aangenaam.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij bezochten het Zuiden van Ethiopie met als afsluiter de Danakil Depression met een groep met kleinere kinderen (5 en 9 jaar) gedurende 18 dagen. De reis was tot in de puntjes goed uitgewerkt, met ook oog voor de kinderen- voldoende afwisseling, hotels met zwembad, dieren bezoeken. Zowel gids als drivers zijn gedreven mensen met liefde voor hun vak, maar vooral voor het mooie land Ethiopie. Door de goede contacten en de passie en kennis kom je op veel bijzondere plaatsen. We ontdekten zoveel verschillende landschappen, culturen,... het was een heerlijkheid om dit mooie land te ontdekken onder de vleugels van High and Far.
Hoewel we toch ook nog andere landen willen ontdekken, zijn we nu al aan het denken over een volgende trip met deze organisatie. Omdat het zo af was. De kinderen zijn alvast minstens even enthousiast voor een nieuwe reis naar Ethiopie met Messay, en hebben als enige voorwaarde dat ze ook dezelfde drivers hebben omdat ze daar zoveel plezier mee hebben gehad.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019

Bijzonder goed samengestelde reis, vlotte en toegewijde gidsen en drivers in een fascinerend land. Een echte aanrader voor mensen die oog hebben voor de cultuur, natuur en de weidse landschappen.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019

Een boeiende reis doorheen het noorden van Ethiopie. Verrassend, heel vriendelijke bevolking, prachtige natuur. Goede reisorganisatie. Zeker het overwegen waard om het zuiden te verkennen.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 12 juni 2019

Uitstekende organisatie en professionele begeleiding tijdens de gans toer (van 29 mei tot 9 juni 2019). Alles was goed geregeld en de enkele problemen die er waren werden zeer snel en vlot opgelost.

Datum van activiteit: juni 2019