Travelocity
Expedia.comUS$ 103
Orbitz.com
ZenHotels.comUS$ 114
Beoordeeld op 13 maart 2018 via mobiele applicatie

Schone hotel kamer met douche. Goede airconditing op de kamer aanwezig is. De kamer werd elke dag schoon gemaakt en de bedden verschoond. Het ontbijt in de ochtend is uitstekend. Een grote variatie. Van de lunch hebben we geen gebruik gemaakt. Het diner is prima, maar wel een buffet. Elke avond enigzins vergelijkbaar. Dichtbij aan het strand, houten gebouw, kan ook heerlijk worden gegeten en het is er gezellig. Op het dak van het hotel kan worden gezwommen en een drankje worden gedronken. Het water is schoon en koel.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 1 april 2017

Prachtig hotel, prima ontbijt en mooie "frisse" kamers . Het zwembad met bar op de zevende is een van de pluspunten. Kamers zijn schoon. Zeer behulpzame vriendelijke medewerkers met goede informatie over het eiland. Naast dat het internet gratis is, is het ook eenvoudig in het gebruik.

Kamertip: Mooi uitzicht op zee en met open raam hoor je de branding.
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 22 maart 2017 via mobiele applicatie

Wij waren 3 nachten in hotels vip praia, prachtige kamer, we hebben er gezwommen, gedronken, ontbeten en gedineerd. Alles super in orde, lieve mensen en altijd klaar om te helpen. Niet alles was er maar zodra je er om vroeg was niks te veel. Kaapverdië is Afrika ten voeten uit.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2016

Voor de standaarden van dit land een prima hotel. Je betaalt er dan ook behoorlijk voor. Kamers zijn prima, onderhoud laat te wensen over. Voor de prijs verwacht je een goed (Europees) ontbijt maar dat zit er helaas niet in. Niet slecht maar ook niets om naar uit te kijken. Op het dakterras is het heel aangenaam, ook het personeel is ronduit vriendelijk. Wel jammer dat er kakkerlakken uit de placemats renden toen die voor onze neus werden uitgerold.
TIP 1: Vraag om een kamer aan de zeezijde vanwege het uitzicht maar ook vanwege de mogelijke geluidsoverlast aan de andere zijde (bioscoop).
TIP 2: Bestel een fruit caparinha (zit veel passievrucht in) op het dakterras!

Kamertip: Kies een kamer met zeezicht!
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 9 mei 2016

Zeer mooi hotel. Prachtig uitzicht op zee vanop het dak met zwembad. Goede bediening, lekker eten en ontbijt. Makkelijke verbindingen. Uitstekend voor observatie van vogels en zeezoogdieren! Grote lobby met heel wat zitplaatsen.

Datum van verblijf: mei 2016