Hotel Vip Praia
  • Zwembad
US$ 129*
US$ 126*
  • Inclusief ontbijt
Praiadise Hostel(Praia)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 38*
US$ 27*
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Syd's Guesthouse(Praia)(Heel veel waar voor je geld!)
1 april 2017 beoordeeld

Prachtig hotel, prima ontbijt en mooie "frisse" kamers . Het zwembad met bar op de zevende is een van de pluspunten. Kamers zijn schoon. Zeer behulpzame vriendelijke medewerkers met goede informatie over het eiland. Naast dat het internet gratis is, is het ook eenvoudig in het gebruik.

Kamertip: Mooi uitzicht op zee en met open raam hoor je de branding.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren 3 nachten in hotels vip praia, prachtige kamer, we hebben er gezwommen, gedronken, ontbeten en gedineerd. Alles super in orde, lieve mensen en altijd klaar om te helpen. Niet alles was er maar zodra je er om vroeg was niks te veel. Kaapverdië is Afrika ten voeten uit.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
31 augustus 2016 beoordeeld

Voor de standaarden van dit land een prima hotel. Je betaalt er dan ook behoorlijk voor. Kamers zijn prima, onderhoud laat te wensen over. Voor de prijs verwacht je een goed (Europees) ontbijt maar dat zit er helaas niet in. Niet slecht maar ook niets om naar uit te kijken. Op het dakterras is het heel aangenaam, ook het personeel is ronduit vriendelijk. Wel jammer dat er kakkerlakken uit de placemats renden toen die voor onze neus werden uitgerold.
TIP 1: Vraag om een kamer aan de zeezijde vanwege het uitzicht maar ook vanwege de mogelijke geluidsoverlast aan de andere zijde (bioscoop).
TIP 2: Bestel een fruit caparinha (zit veel passievrucht in) op het dakterras!

Kamertip: Kies een kamer met zeezicht!
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
9 mei 2016 beoordeeld

Zeer mooi hotel. Prachtig uitzicht op zee vanop het dak met zwembad. Goede bediening, lekker eten en ontbijt. Makkelijke verbindingen. Uitstekend voor observatie van vogels en zeezoogdieren! Grote lobby met heel wat zitplaatsen.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
10 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier opgelicht! Ze hebben ons voor voor eten laten betalen wat we nooit gehad hebben. Aardige ober maar maffia praktijken. No-go dus. Eten was prima maar toen de rekening kwam en wij de ober vroegen om uitleg vertelde hij dat er helaas niks aan te doen was. Pinnen kan hier ook niet. Alles moet handje contantje.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden