Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, groot terrein met wilde dieren er op zoals apen, zwijnen en krokodillen (even voor oppassen) prima kamers, de bar is redelijk prijzig. Vriendelijke mensen en vermaak tijdens het diner.

De ligging is prima om naar de Victoria falls te gaan, wat echt een aanrader is vooral de helikoptervlucht over de falls is geweldig!

Datum van verblijf: juni 2017
Sibongile2015, Guest Relations Manager van A'Zambezi River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

A refreshing day to you Travler-Frank

Many thanks for taking your taking your time to review Azambezi River Lodge. It was a pleasure to have you as our guest.

We look forward to welcoming you back soon

Kind Regards

Guest Relations Manager

Beoordeeld op 28 maart 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel , relatief groot met mooie tuin en goed uitgeruste kamers. Eten is goed, buffet met 35 € prijzig maar dat geldt voor veel restaurants. Behandeling door personeel was zeer vriendelijk. Kritiekpunten: koffiemachine functioneerde herhaaldelijk niet goed en gordijnen in de kamer sloten niet. Deels defect.

Datum van verblijf: maart 2017
Hilda M, General Manager van A'Zambezi River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2017

A refreshing day to you Kees B

Thank you for your great review. We really appreciate all the feedback on your stay at Azambezi. We will share this great review with the team. We really hope to see you back in Victoria Falls one day.

Warm Regards

Beoordeeld op 9 mei 2016

Aan het einde van onze reis van Kaapstad naar de Victoria Watervallen met vaak armoedige tot goede overnachtingen werden alle ongemakken en ervaringen bekroond met deze geweldige Lodge. Wat een service. Prima kamers met airco, uitstekende wifi en prima bedden. Voor het minste en geringste werden behulpzame handen aangeboden. Ook het zelfbedieningsrestaurant is van goede kwaliteit, alsmede het schone zwembad met een prima badhanddoek service. Ook de busservice naar het stadje is voor Afrikaanse begrippen prima. We hebben een paar geweldige dagen gehad voor ons vertrek over land naar Johannesburg. Dit Zimbabwe heeft ons positief verrast.

Kamertip: Prima te boeken via Nomad Tours in Kaapstad/Johannesburg
Datum van verblijf: oktober 2015
Sibongile2015, Guest Relations Manager van A'Zambezi River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2016

A refreshing day to you PA7DA

Thank you for reviewing Azambezi River Lodge, Victoria Falls on Tripadvisor.
It was our pleasure to have you as our guest. Thank you for the positive feedback regarding our hotel and team.

Once again thank you for making Azambezi River Lodge your hotel of choice in Victoria Falls. We look forward to welcoming you back soon.

Kind Regards

Guest Relations Manager

Beoordeeld op 1 december 2015

Het hotel is een aantal km's gelegen buiten Victoria Falls aan de Zambezi rivier. De kamers zijn schoon en goed, waarbij een schuifwand in de badkamer is geplaatst waardoor je in open toestand via de kamer naar buiten kunt kijken. Het zwembad ligt centraal en heeft redelijke afmetingen met een gedeelte dieper dan 1,80 m. Gegeten wordt overdekt in de buitenlucht. Helaas viel het diner (a la carte) tegen. Bijvoorbeeld het bestelde gerecht garnalen met rijst en groente bevatte slechts 3 zeer kleine garnalen. Ook de hoeveelheid groente bij dit gerecht was minimaal.
Het eten werd opgeluisterd met dansmuziek van locals. Wel erg luid! Op een van de avonden waren er 3 nijlpaarden aan wal geklauterd en waren actief op het grasveld voor de eetgelegenheid. Overdag waren wrattenzwijnen actief op het grasveld bij het zwembad.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er mocht zelfs persoonlijk gebruik gemaakt worden van de telefoon en huiscomputer om het vervoer naar het vliegveld en het van te voren inchecken in het vliegtuig te regelen. Assistentie werd geboden bij problemen met het benaderen van de reisorganisator om het vervoer alsnog voor elkaar te krijgen.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 16 november 2015

Eerder kleine, maar goed uitgeruste kamers, vriendelijk personeel, goede keuken, Engels ontbijt. Europese prijzen.
jammer : geen plaats om de koffers te laten staan, hebben die moeten in de kast zetten.

Kamertip: kamers met zicht op de tuin zijn een aanrader
Datum van verblijf: november 2015
Sibongile2015, Guest Relations Manager van A'Zambezi River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2015

A refreshing day to you danvae_be..

Thank you for your review on Tripadvisor.

We were honoured to have you as our guest. We are pleased that you enjoyed your stay with us and that we met you needs. Thank you for making the Azambezi River Lodge your hotel of choice in Victoria Falls. We look forward to welcoming you back.

Yours Sincerely

The Azambezi River Lodge Team