Beoordeeld op 9 mei 2016

Aan het einde van onze reis van Kaapstad naar de Victoria Watervallen met vaak armoedige tot goede overnachtingen werden alle ongemakken en ervaringen bekroond met deze geweldige Lodge. Wat een service. Prima kamers met airco, uitstekende wifi en prima bedden. Voor het minste en geringste werden behulpzame handen aangeboden. Ook het zelfbedieningsrestaurant is van goede kwaliteit, alsmede het schone zwembad met een prima badhanddoek service. Ook de busservice naar het stadje is voor Afrikaanse begrippen prima. We hebben een paar geweldige dagen gehad voor ons vertrek over land naar Johannesburg. Dit Zimbabwe heeft ons positief verrast.

Kamertip: Prima te boeken via Nomad Tours in Kaapstad/Johannesburg
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
Sibongile2015, Guest Relations Manager van A'Zambezi River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

A refreshing day to you PA7DA

Thank you for reviewing Azambezi River Lodge, Victoria Falls on Tripadvisor.
It was our pleasure to have you as our guest. Thank you for the positive feedback regarding our hotel and team.

Once again thank you for making Azambezi River Lodge your hotel of choice in Victoria Falls. We look forward to welcoming you back soon.

Kind Regards

Guest Relations Manager

Beoordeeld op 1 december 2015

Het hotel is een aantal km's gelegen buiten Victoria Falls aan de Zambezi rivier. De kamers zijn schoon en goed, waarbij een schuifwand in de badkamer is geplaatst waardoor je in open toestand via de kamer naar buiten kunt kijken. Het zwembad ligt centraal en heeft redelijke afmetingen met een gedeelte dieper dan 1,80 m. Gegeten wordt overdekt in de buitenlucht. Helaas viel het diner (a la carte) tegen. Bijvoorbeeld het bestelde gerecht garnalen met rijst en groente bevatte slechts 3 zeer kleine garnalen. Ook de hoeveelheid groente bij dit gerecht was minimaal.
Het eten werd opgeluisterd met dansmuziek van locals. Wel erg luid! Op een van de avonden waren er 3 nijlpaarden aan wal geklauterd en waren actief op het grasveld voor de eetgelegenheid. Overdag waren wrattenzwijnen actief op het grasveld bij het zwembad.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er mocht zelfs persoonlijk gebruik gemaakt worden van de telefoon en huiscomputer om het vervoer naar het vliegveld en het van te voren inchecken in het vliegtuig te regelen. Assistentie werd geboden bij problemen met het benaderen van de reisorganisator om het vervoer alsnog voor elkaar te krijgen.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 november 2015

Eerder kleine, maar goed uitgeruste kamers, vriendelijk personeel, goede keuken, Engels ontbijt. Europese prijzen.
jammer : geen plaats om de koffers te laten staan, hebben die moeten in de kast zetten.

Kamertip: kamers met zicht op de tuin zijn een aanrader
  • Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
Sibongile2015, Guest Relations Manager van A'Zambezi River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2015

A refreshing day to you danvae_be..

Thank you for your review on Tripadvisor.

We were honoured to have you as our guest. We are pleased that you enjoyed your stay with us and that we met you needs. Thank you for making the Azambezi River Lodge your hotel of choice in Victoria Falls. We look forward to welcoming you back.

Yours Sincerely

The Azambezi River Lodge Team

Beoordeeld op 14 september 2015

De kamers van deze lodge vormen een half rondje om het grasveld heen met daarachter de Zambezi rivier. Op het grasveld zie je Pumba's en olifanten. Wij hadden kamers op de begane grond, zodat we bij elkaar konden zitten in het zonnetje. Het diner was a la carte of buffet, allebei een goede keuze. Wij hadden tijdens het heerlijke ontbijt olifanten langs het restaurant lopen, erg bijzonder!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 september 2015

Dit hotel is één van de mooiste hotels die we gedaan hebben tijdens onze Namibie-Zimbabwe reis. Het hotel ademt Afrika! Om dan nog maar over de locatie te zwijgen... PRACHTIG! Het personeel is super vriendelijk, lacht altijd, en staat elke seconde van de dag voor je klaar. Het diner 's avonds is super, je hebt er alles wat je maar wil: van westerse gerechten tot Afrikaanse specialiteiten. Ook is er een uitstekende wifi-connectie, zelfs aan het zwembad! Er is 's avonds ook live marimba muziek met lokale dansers en muzikanten.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie