“Prima hotel aan Zambezi rivier”
Beoordeling van A'Zambezi River Lodge

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
A'Zambezi River Lodge
Beoordeeld als nr. 10 van 16 hotels in Victoriawaterv ...
28 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel , relatief groot met mooie tuin en goed uitgeruste kamers. Eten is goed, buffet met 35 € prijzig maar dat geldt voor veel restaurants. Behandeling door personeel was zeer vriendelijk. Kritiekpunten: koffiemachine functioneerde herhaaldelijk niet goed en gordijnen in de kamer sloten niet. Deels defect.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Hilda M, General Manager van A'Zambezi River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2017

A refreshing day to you Kees B

Thank you for your great review. We really appreciate all the feedback on your stay at Azambezi. We will share this great review with the team. We really hope to see you back in Victoria Falls one day.

Warm Regards

9 mei 2016 beoordeeld

Aan het einde van onze reis van Kaapstad naar de Victoria Watervallen met vaak armoedige tot goede overnachtingen werden alle ongemakken en ervaringen bekroond met deze geweldige Lodge. Wat een service. Prima kamers met airco, uitstekende wifi en prima bedden. Voor het minste en geringste werden behulpzame handen aangeboden. Ook het zelfbedieningsrestaurant is van goede kwaliteit, alsmede het schone zwembad met een prima badhanddoek service. Ook de busservice naar het stadje is voor Afrikaanse begrippen prima. We hebben een paar geweldige dagen gehad voor ons vertrek over land naar Johannesburg. Dit Zimbabwe heeft ons positief verrast.

Kamertip: Prima te boeken via Nomad Tours in Kaapstad/Johannesburg
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met vrienden
Sibongile2015, Guest Relations Manager van A'Zambezi River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

A refreshing day to you PA7DA

Thank you for reviewing Azambezi River Lodge, Victoria Falls on Tripadvisor.
It was our pleasure to have you as our guest. Thank you for the positive feedback regarding our hotel and team.

Once again thank you for making Azambezi River Lodge your hotel of choice in Victoria Falls. We look forward to welcoming you back soon.

Kind Regards

Guest Relations Manager

1 december 2015 beoordeeld

Het hotel is een aantal km's gelegen buiten Victoria Falls aan de Zambezi rivier. De kamers zijn schoon en goed, waarbij een schuifwand in de badkamer is geplaatst waardoor je in open toestand via de kamer naar buiten kunt kijken. Het zwembad ligt centraal en heeft redelijke afmetingen met een gedeelte dieper dan 1,80 m. Gegeten wordt overdekt in de buitenlucht. Helaas viel het diner (a la carte) tegen. Bijvoorbeeld het bestelde gerecht garnalen met rijst en groente bevatte slechts 3 zeer kleine garnalen. Ook de hoeveelheid groente bij dit gerecht was minimaal.
Het eten werd opgeluisterd met dansmuziek van locals. Wel erg luid! Op een van de avonden waren er 3 nijlpaarden aan wal geklauterd en waren actief op het grasveld voor de eetgelegenheid. Overdag waren wrattenzwijnen actief op het grasveld bij het zwembad.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er mocht zelfs persoonlijk gebruik gemaakt worden van de telefoon en huiscomputer om het vervoer naar het vliegveld en het van te voren inchecken in het vliegtuig te regelen. Assistentie werd geboden bij problemen met het benaderen van de reisorganisator om het vervoer alsnog voor elkaar te krijgen.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
16 november 2015 beoordeeld

Eerder kleine, maar goed uitgeruste kamers, vriendelijk personeel, goede keuken, Engels ontbijt. Europese prijzen.
jammer : geen plaats om de koffers te laten staan, hebben die moeten in de kast zetten.

Kamertip: kamers met zicht op de tuin zijn een aanrader
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
Sibongile2015, Guest Relations Manager van A'Zambezi River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2015

A refreshing day to you danvae_be..

Thank you for your review on Tripadvisor.

We were honoured to have you as our guest. We are pleased that you enjoyed your stay with us and that we met you needs. Thank you for making the Azambezi River Lodge your hotel of choice in Victoria Falls. We look forward to welcoming you back.

Yours Sincerely

The Azambezi River Lodge Team

14 september 2015 beoordeeld

De kamers van deze lodge vormen een half rondje om het grasveld heen met daarachter de Zambezi rivier. Op het grasveld zie je Pumba's en olifanten. Wij hadden kamers op de begane grond, zodat we bij elkaar konden zitten in het zonnetje. Het diner was a la carte of buffet, allebei een goede keuze. Wij hadden tijdens het heerlijke ontbijt olifanten langs het restaurant lopen, erg bijzonder!

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
1 september 2015 beoordeeld

Dit hotel is één van de mooiste hotels die we gedaan hebben tijdens onze Namibie-Zimbabwe reis. Het hotel ademt Afrika! Om dan nog maar over de locatie te zwijgen... PRACHTIG! Het personeel is super vriendelijk, lacht altijd, en staat elke seconde van de dag voor je klaar. Het diner 's avonds is super, je hebt er alles wat je maar wil: van westerse gerechten tot Afrikaanse specialiteiten. Ook is er een uitstekende wifi-connectie, zelfs aan het zwembad! Er is 's avonds ook live marimba muziek met lokale dansers en muzikanten.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
18 augustus 2015 beoordeeld

Dit hotel ligt heerlijk rustig aan de Zambezi rivier op 25 km vanaf het vliegveld. mooie kamers gelegen in mooie groene tuin, heerlijk ontbijt en diner, zwembaden. Heel vriendelijk personeel. Je kan hier ook excursies boeken naar de Victoria Falls of andere bezienswaardigheden in de omgeving.

Verbleef: Oktober, 2014
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Victoriawatervallen bekeken
op 2 km afstand
Ilala Lodge
nr. 6 van 16 in Victoriawatervallen
1.248 beoordelingen
Prijzen weergeven

In A'Zambezi River Lodge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over A'Zambezi River Lodge

Adres: 308 Parkway Drive | P O Box 150, Victoriawatervallen +260, Zimbabwe
Locatie: Zimbabwe > Matabeleland North Province > Victoriawatervallen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 6 spahotel in Victoriawaterv ...
Nr. 6 familiehotel in Victoriawaterv ...
Nr. 8 zakenhotel in Victoriawaterv ...
Nr. 8 romantisch hotel in Victoriawaterv ...
Nr. 9 luxe hotel in Victoriawaterv ...
Prijsklasse: € 128 - € 277 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — A'Zambezi River Lodge 4*
Aantal kamers: 87
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Agoda, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij A'Zambezi River Lodge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
a`Zambezi River Hotel Victoria Falls
Mercure Victoria Falls

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?