Beoordeeld op 19 mei 2017

Wat een geweldige locatie met supermooie kamers, prachtige centrale ruimten en een meer dan mooi uitzicht. Goed geholpen aan de receptie. In het restaurant en in de bar is het wat onpersoonlijk, dat is jammer.

Verbleef: augustus 2016
VFSL_Hudson, General Manager van Victoria Falls Safari Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

We are sorry that you found the restaurant impersonal, your feedback is valued and we will certainly work on this. Thank you so much for your wonderful review!

Best regards,
Jonathan Hudson.
General Manager.

Beoordeeld op 27 april 2017

Door de gratis shuttle service elk uur kun je eigenlijk van twee walletjes eten. Dicht bij de Falls en het plaatsje, maar ook volop vanuit je luie stoel wild spotten bij de water hole. Het restaurant en lounge bieden naast heerlijk eten en drinken een schitterend uitzicht op het nationale park en de wilde dieren. Het personeel is attent. De avond in de boma was heel gezellig met bijzondere gerechtjes, waarbij de avond werd afgesloten met een trommelfestijn door de gasten. In de boma is tevens tegen een redelijke prijs houtsnijwerk te koop (goedkoper als op de craft markt in het dorp).

Kamertip: Zorg dat je een kamer hebt met uitzicht op de water hole
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
VFSL_Jonathan, General Manager van Victoria Falls Safari Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2017

Thank you so much for such a complimentary review on your recent stay with us at Victoria Falls Safari Lodge. We are always grateful for feedback particularly when it is so complimentary.

Looking forward to your next visit.

Best Regards
Jonathan Hudson

Beoordeeld op 14 december 2016

Voor een groot hotel heeft deze lodge toch een knusse uitstraling.
De lodge is mooi gelegen met een fantastisch uitzicht op een drinkplaats.
Zeer ruim opgezette kamers met een riante badkamer.
Zeer vriendelijk personeel en een uitstekende keuken. Het ontbijt was ook super.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
VFSL_Hudson, General Manager van Victoria Falls Safari Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2016

Thank you so much for your lovely review! We are so pleased that you had a great time with us and hope to host you again in the future!

Best regards,
Jonathan Hudson.
General Manager.

Beoordeeld op 24 september 2015

Indrukwekkend schouwspel. Zeker de maanden na de regentijd van april tot juli. De hoeveelheid water dat naar beneden stort is dan niet te geloven. Maar ook de maanden daarna is een bezoek aan deze enorme waterval een must!

Verbleef: oktober 2014
Beoordeeld op 9 september 2015 via mobiele applicatie

Iedere keer dat wij in Victoria Falls zijn brengen we tenminste een avond door bij Victoria Falls Safari Lodge. Startend met een sundowner aan het einde van de middag om te genieten van de geuren, het uitzicht en de geluiden van de bush. Het is een komen en gaan van wilde dieren bij de waterbron, die aan het einde van de dag hun dorst komen lessen.
Zodra de zon onder is verplaats je je naar het restaurant waar heerlijke klasse gerechten worden geserveerd. Vanzelfsprekend zijn de kamers uitstekend.

Verbleef: oktober 2014, reisde met familie