Sea Cliff Hotel(Dar Es Salaam)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 207 per nacht.

• Spa
  • Gratis parkeren
Best Western CBD Hotel(Dar Es Salaam)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

Priceline
  • Gratis parkeren
Jangwani Seabreeze Resort(Dar Es Salaam)
Priceline
28 augustus 2017 beoordeeld

We hadden een enorm appartement - 3 slaapkamers, 3 badkamers, een keuken, een grote eettafel en zithoek. Met tv's, airco en fan. Bijna alles werkte ook nog. Het hotel ligt vlak bij de haven, een handige lokatie voor wie door wil reizen naar Zanzibar.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schone, ruime kamers met fan en airco. Badkamer met fijne douche en goed warm water. Goede en betaalbare haal- en brengservice naar het vliegveld. Hartelijke ontvangst, vlotte check-in. Wel iets matig ontbijt.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
7 augustus 2016 beoordeeld

Wanneer je 's avonds laat aankomt en de volgende morgen weer vroeg door moet reizen, is dit een prima plek om te overnachten. Dicht bij de boot naar Zanzibar. Het hotel kan vervoer regelen. Kamers netjes en schoon. Douches uitstekend. Keuken en zitkamer prima. Wel een beetje saai ingericht, maar functioneel. Onbijt is voldoende. Eetzaal niet echt gezellig met slecht onderhouden aquaria.

• Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
30 juli 2016 beoordeeld

We waren op doorreis naar Zanzibar voor business. Tanzanite Executive bood ons een appartement met twee slaapkamers en een grote keuken voor een zeer redelijke prijs, niet ver van de haven. Ontbijt ok, al is de ontbijtzaal niet gezellig.

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
12 juli 2016 beoordeeld

We hebben hier 1 nacht doorgebracht in Dar Es Salaam.
De kamers waren proper en net. De douches werkten goed.
Er was voldoende ruimte in de vertrekken.
Minpunt is de ligging vlakbij de moskee. Met de nodige zangstondes als wekker.
In de kamer had je wel de hele nacht last van geluidshinder door de airco's van het naburige hotel. Als je een goede slaper bent is dat geen probleem, maar als je moeilijker de slaap vat is dit super storend. Het ontbijt was inclusief, maar kwalitatief echt ondermaats. De ontbijtruimte is een refter, kil en ongezellig

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie