“Heerlijk eten en vriendelijke mensen”
Beoordeling van Restaurant Rif Kebdani

Restaurant Rif Kebdani
Geclassificeerd als nr. 3 van 297 Restaurants in Tanger
Keukens: Marokkaans
23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer heerlijk gegeten. De tagines zijn echt geweldig. Eten is niet duur en het staat snel op tafel. Thee etc krijg je van het huis.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk authentiek Marokkaans gegeten; een aanrader en een heel vriendelijke en gastvrije ontvangst!

22 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk traditionele gerechten in dit kleine restaurant. Zeer sfeervol, geweldige locatie en zeer vriendelijk personeel. Het eten is echt lekker!

12 december 2016 beoordeeld

Heerlijk genoten van verschillende lokale gerechten. Als voorafje kregen we een heerlijke linzen curry

12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze studiereis hebben wij hier gegeten. Het smaakte erg lekker voor een klein prijsje. Personeel is ontzettend vriendelijk en doet er alles aan om er een feestje van te maken.

Reizigers die Restaurant Rif Kebdani bekeken, bekeken ook

Tanger, Tanger-Tétouan

In Restaurant Rif Kebdani geweest? Deel je ervaringen!