“Weekend Tanger”

Geclassificeerd als nr. 5 van 293 Restaurants in Tanger
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel en bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Een aanrader.

18 augustus 2017 beoordeeld

We hebben genoten van ons diner hier. Heerlijke (gefrituurde) amuse en aansluitend een carpaccio van tonijn (heel goed!) en rode mul (de vis zelf was super, de groente en saus wat overheersend). Vriendelijk personeel en een mooie entourage, aanrader!

5 november 2016 beoordeeld

uitstekend eten, fantastische bediening, sfeervolle inrichting.
Een westers restaurant met een zeer goed opgeleid personeel. Spreken frans, engels en zweeds.

1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had nooit verwacht zo lekker te kunnen eten in Tanger-Marokko. Heel lekkere verfijnd eten in het restaurant. Een aanrader!

3 januari 2016 beoordeeld

Buitengewoon pittoreske ligging, zeer gastvrij, prachtig decor, uitstekende keuken. Zowel geschikt voor een koffie op het plein, als voor een lunch als voor nightclubbing in roaring Tangiers.

Reizigers die El Morocco Club bekeken, bekeken ook

Tanger, Tanger-Tétouan

In El Morocco Club geweest? Deel je ervaringen!