“Prima leuk uitzicht over het plein”
Beoordeling van Cafe Restaurant Argana

Cafe Restaurant Argana
Geclassificeerd als nr. 70 van 1.173 Restaurants in Marrakesh
11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan er prima zitten en eten, smiddags lekker rustig. Wanneer de avond valt drukker en wil je lekker dan lekker uitzicht hebben op het plein grote kans dat er geen plek is. Ziet er prima uit. Metaaldetector voor de deur is voor de leuk, doet niks.

Datum van bezoek: februari 2020

5 februari 2020 beoordeeld

Net een drankje gehad en de cheesecake framboos is heerlijk, zeker een aanrader!! Ober Abdelaziz heeft ons uitstekend bediend, topper!

Datum van bezoek: februari 2020
21 januari 2020 beoordeeld

Droge zoutloze tajine kefta met rouwe eieren. Droge merquez worstjes. Niet voor herhaling vatbaar. Voor alleen een drankje en het uitzicht raad ik het wel aan.

18 januari 2020 beoordeeld

Het eten was heerlijk en onze persoonlijke ober Boubker hielp ons precies zoals wij dat wilden en ook nog eens mooi uitzicht!

18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Boubker was aardig en het eten was erg lekker. De pasta was goed en de burgers ook. Ik raad het aan, erg mooi uitzicht op de markt.

Reizigers die Cafe Restaurant Argana bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Cafe Restaurant Argana geweest? Deel je ervaringen!