16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tijd gehad in Marrakesh en prima hotel. Aardig personeel, die niet moeilijk deden om te reserveren voor restaurants of excursies! Enige nadeel is dat het niet super centraal is en dat je of een stuk moet lopen of de taxi moet pakken (deze zijn wel erg goedkoop, betaal niet meer dan 50Dirham).

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
15 maart 2018 beoordeeld

Vorige week werden we hartelijk ontvangen door één van de uitbaters van Riad Mounir. We schoven meteen mee aan tafel & werden verrast met een heerlijke tajine. Door onze eerste positieve ervaring bleven we de avonden nadien telkens eten in het Riad en werden dagelijks ook gevraagd wat we graag zouden eten.

In tegenstelling tot de eerste avond, hadden we de avonden nadien het gevoel dat het allemaal heel snel moest gaan. We kregen na ons voorgerecht meteen ons hoofdgerecht & dessert. Wat ademruimte en tijd om het voorgaande gerecht te laten zakken, had aangenamer geweest.

Al bij al waren de uitbaters heel gastvrij en stonden zij altijd klaar om een antwoord te geven op onze vragen. Eén van hen heeft ons zelf begeleid naar een kruidenierzaakje in de soeks, waar wij voor 10 euro meer als een kilo kruiden meekregen.

Buiten de snelheid tijdens het avondeten en de zeer harde bedden, hebben wij een heerlijke tijd beleefd in deze Riad.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
11 maart 2018 beoordeeld

In deze Riad wordt je steeds geholpen door het sympathieke personeel. Ze willen dat iedereen met een positieve ervaring naar huis gaat. De Riad is sfeervol ingericht en de keuken is een aanrader: lekker en vers bereid ontbijt en heerlijke tajines.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
22 september 2017 beoordeeld

Echte Maroc ervaring , alles was netjes , maar het bed hard en toilet bleef de hele tijd doorspoelen.Gemeld maar niet hersteld...Ontbijt was lekker en diner met tajine ook .Kamer zonder raam maakt mij een "opgesloten "van gevoel. Op het dakterras was het in de avond lekker fris maar jammer dat je niet over de muren kon kijken zonder op stoel te staan ,en dan nog had je geen goed zicht op op de omgeving . Vriendelijk onthaal met thee en goede uitleg en een plannetje van de stad . Je komt daar ook meteen in het echte , niet het mooiste gedeelte van de medina terecht , maar dan voel je hoe de mensen leven en hoe zwaar het leven er is ...

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel was zeer vriendelijk en en zeer hulpvaardig, bij het inchecken krijg je een uitgebreide uitleg, vond ik zeer aangenaam. Ontbijt is lekker, typisch Marrokaans. Ruime kamer al waren de bedden naar de harde kant. Voor een iemand die de perfecte Marrokkaanse aanvaring wilt beleven is dit de perfecte Riad!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner