“Heerlijk eten in sfeervolle ambiance”
Beoordeling van Dar Anika Kitchen

Dar Anika Kitchen
Geclassificeerd als nr. 9 van 1.007 Restaurants in Marrakesh
Keukens: Marokkaans
4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en sfeervol restaurant in een riad. De bediening is op een gepaste manier heel grappig en altijd alert en attent. Je kunt uit twee menu’s kiezen waarbij weer keuze uit diverse hoofdgerechten is. De monkfish was top!
Alle gangen waren erg lekker. Er was live muziek (Marrokkaanse zanger) die van ons wel iets zachter mocht. Wij zaten dan ook vlak naast de beste meneer. Echt een aanrader!

9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben hier uitstekend gegeten. Voor 480 dirham kregen we een uitstekend 8 gangen menu geserveerd. De tafel zag er heel mooi uit en de bediening was uitstekend! Zeker voor herhaling vatbaar.

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op tripadvisor gevonden en hebben hier gestopt voor een snelle lunch. Zowel eten als bediening waren goed. We hadden zowel de gewone als vegetarische versie van de briouats, uitstekend. Glaasje witte wijn erbij maakte het af. De sfeer was wel formeel, maar dat paste ook wel bij dit restaurant.

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In alle opzichten een uitstekend restaurant: ontvangst, bediening, setting van het restaurant op verschillende terrassen met uitzicht over de stad, menu en eten. En goed betaalbaar: voorgerecht, hoofdgerecht, bier en wijn voor 2 personen kostten net geen 600 dirham.
Heerlijk gegeten en gezeten, aanrader.

19 juni 2017 beoordeeld

Vanwege de korte tijd in Marrakesh besloten om alle TripAdvisor highlights te pakken. Aangezien Dar Anika op nummer 1 stond, konden we deze niet overslaan. Het is wel nodig om te reserven, want zomaar binnenlopen zit er niet in. Eenmaal aan tafel het menu genomen dat aangeboden werd. Dit was erg lekker en meer dan voldoende. Het lamsvlees was zeer mals! Omdat we het hoofdgerecht niet opkregen, serveerde de bediening eerst de thee uit en vervolgens het toetje, zodat we het eten konden laten zaken. Dit verdient een groot pluspunt. Ook wordt in dit restaurant alcohol geserveerd.

Reizigers die Dar Anika Kitchen bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Dar Anika Kitchen geweest? Deel je ervaringen!