“Mooi uitzicht”

Keukens: Frans, Marokkaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eenvoudig restaurant met een fijn dakterras met uitzicht op de zonsondergang. Het personeel is vriendelijk. Het eten oke maar niet bijzonder. Het biertje erbij is wel lekker.

Nathalie R, Propriétaire van Zwin Zwin Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2018

thx

9 juni 2018 beoordeeld

Onverwachts hier terecht gekomen. Maar beviel goed! We dronken hier ons eerste wijntje van de vakantie en dat met de ramadan en s'middags bij de lunch. De Marokkaanse salade was goed op smaak. Ook de tajine met gehakt ballen smaakte echt authentiek. De zwin zwin salade met avocado was ook lekker alleen had die een wat neutrale smaak.

Nathalie R, Propriétaire van Zwin Zwin Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Thank you!!!very kind review,we love it!!

6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden het al opgegeven. Tijdens ramadan kun je nergens alcohol vinden.. dachten we. Dus toen we de kaart hier bij ZwinZwin aangereikt kregen was onze verrassing dan ook groot, een flesje wijn voor 200 Dirham! (Grey Barbossia) Het eten was goed, alhoewel de porties heel verschillend waren. De pastille van kip en kaneel was erg klein, terwijl je van de couscous met gekarameliseerde ui en walnoot met twee personen kunt eten. Wel lekker avondje uit en zeker gezellig. Bediening was erg attent, wij vonden het top.

Nathalie R, Propriétaire van Zwin Zwin Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Thank you very much for this kind review!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om hier boven op het dakterras te lunchen. We hebben genoten van de salade met geitenkaas, de vriendelijke bediening en een lekker glaasje wijn.

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht bij Zwin Zwin. Simpel, gezond maar toch lekker. Bediening is super vriendelijk en ook het uitzicht is top.

Nathalie R, Propriétaire van Zwin Zwin Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

Anne ,we adore you review, even I didn't quite understand;)
We will be delightful to welcome you again upon a next trip!!

Reizigers die Zwin Zwin Cafe bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Zwin Zwin Cafe geweest? Deel je ervaringen!