“Heerlijk restaurant”

Keukens: Marokkaans, Hedendaags, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat het restaurant toevallig slechts op 300 meter van ons riad gelegen was, hadden we moeite om het te vinden. Geen naamsaanduiding aan de gevel, in een soort van garage langs een geparkeerde auto lopen, een deurtje naar rechts en daar ligt dan plotseling een decadent maar sfeervol restaurant. En veel mensen weten het die avond te vinden.
We hadden via internet gereserveerd en er was plaats genoeg rond 20:00 uur. Het was dan wel ramadan, maar al snel stroomden er grote en kleine groepen mensen binnen. Het vriendelijke personeel liep zich de benen uit het gat, maar raakte nooit in paniek. Het was een lust voor het oog om deze geoliede machine te zien werken. En ze bleven rustig, met het gratis voorgerechtje met de drie hapjes als eerste uit te serveren.
Terwijl we onder de sfeervolle bomen zaten, genoten we van het heerlijke hoofdgerecht; tajine met kip. Die van mijn vrouw was net iets lekkerder dan die van mij. Zij had die met de honing en ik die met de overvloed aan hartige olijven. Beide heerlijk!
Omdat de kip van malsheid van de botjes viel, maar lekker veel was, besloten we geen toetje meer te nemen. We zaten goed vol. Door de bedrijvigheid was er veel te zien in dit rustige restaurant. De muziek droeg bij aan de zeer goede sfeer. Jaren zestig/zeventig klassiekers. Westerse muziek. Heerlijk!
Goed voor je humeur en de sfeer. De voor Marrokaanse begrippen flinke rekening was het ons allemaal zeker waard.
We hebben genoten van dit pareltje in Marrakech en bevelen het zeker aan!

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het drukke Marrakesh komt er van alles op je af. Maar om toch te kunnen genieten van Marrokkaanse gerechten en de sfeer die de stad te bieden heeft, is dit bij uitstek een restaurant om rustig te zitten. Vriendelijke personeel, goed eten en een fantastische locatie. Een echte aanrader!

22 januari 2018 beoordeeld

We hebben op de laatste avond van onze reis hier gegeten. We zijn blij dat we dit hebben gedaan. Het is een verborgen pareltje. De binnenplaats is zeer gezellig. Het eten hier is heerlijk! Je krijgt er ook verschillende gratis gerechtjes. Het is een druk restaurant dus wanneer je hier gaat eten is het verstandig om vooraf te reserveren om zeker te zijn van een plekje.

29 december 2017 beoordeeld

Speciaal voor kerst hier gereserveerd en dat was maar goed ook. De verwarmde binnenplaats zat gezellig vol. We kregen eerst een hapje van het huis. Als voorgerecht de marokkaanse salade en soep gekozen, voor het hoofdgerecht de lam tajine en mixed grill en als nagerecht hadden we de creme brulee en choco bol. Alles was heerlijk! In 2 weken Marokko was dit het beste restaurant wat we bezocht hebben. Ook de duurste, maar nog steeds € 55 is een prima prijs. Goede service en uitleg van wat je allemaal eet.

Een TripAdvisor-lid
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg bijzonder restaurant! Gelegen in een sfeervol binnenplaatsje ligt een parel verborgen. Marrokaans met een twist. Smaken die je niet veel tegenkomt. Erg lekker! Bediening is ook erg behulpzaam! Absolute aanrader.

Reizigers die LATITUDE31 bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In LATITUDE31 geweest? Deel je ervaringen!