Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

vanaf US$ 39,68
vanaf US$ 22,68
vanaf US$ 29,93
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

We hebben een fantastische dag gehad met de enthousiaste gids Issmail en de goede chauffeur Aziz. Issmail neemt de tijd om je alles te vertellen over de omgeving en de manier waarop de Berber leven. De route die je met het busje aflegt is ook erg gaaf, en de plekken die je bezoekt zijn prachtig. Al met al zijn we een hele mooie ervaring rijker!

Beoordeeld op 8 september 2019

Deze tour was een verrassing op alle fronten. Ja, je bezoekt ook een winkel voor olie maar dat hoort erbij. We waren met een groep van 5 een tweetal gidsen. Beide gidsen Mohammed en Babala deden het prima. Het hoogtepunt was een bezoek aan het huis van Babala. Moeders bracht thee en koekjes en we zaten in hun eet- woonkamer. Het was erg bijzonder om het berberdorp te bezoeken en te zien hoe deze vriendelijke mensen leven. Het lijkt allemaal nog redelijk ongerept. Daar zal het toerisme wel wat verandering in gaan aanbrengen. Kortom: leuke tour en een prima wijze om de drukte van de stad even te ontsnappen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 5 september 2019

Wij hadden deze trip geboekt en wisten niet echt wat we ervan moesten verwachten. Uiteindelijk hebben we een hele mooie dag gehad. Vooral het berber dorp zien was indrukwekkend. Onze gids (akdax hasan) was erg goed, hij sprak goed Engels en heeft ons zelfs nog zijn eigen huis laten zien.

Een aanrader deze trip!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Leuke belevenis,berbers zijn oprechte mensen,anders dan in Marrakech, gids vertelde veel over de gewoontes daar en hun religie, fantastische wandeling,lekker eten,dochter had zich bezweert,direct zorgde de gids voor een muilezel, leukste ervaring in Marrokko

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hadden een hele leuke dagtrip samen met gids Omar en de vriendelijke chauffeur. Er was een pickup mogelijk vanuit ons hotel wat heel aangenaam was. Alles was goed georganiseerd en de trip verliep vlot. We hebben leuke plekken (lees niet toeristische plekken zoals de ourika waterval) bezocht waardoor we een beter beeld kregen van de lokale bevolking en hun leefgewoontes. Smiddags werd er heerlijke tasjine geserveerd. Ook de kamelenrit was een toffe ervaring. De gids is zeer behulpzaam, vriendelijk en gastvrij. Deze daguitstap was voor ons een meerwaarde tijdens onze vakantie in marrakech