“Leuke locatie en gemiddeld eten”
Beoordeling van NOMAD

NOMAD
Geclassificeerd als nr. 150 van 1.035 Restaurants in Marrakesh
Keukens: Marokkaans, Hedendaags
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Heel leuke inrichting en rooftop maar het eten is eerder gemiddeld.
Personeel was niet echt vriendelijk.

laftimigroup, Responsable relations clients van NOMAD, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Thank you for sharing your review with us,
You are welcome back anytime.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nomad wordt overal hip en trendy gemeld... OH no! Leuke locatie als je reserveert voor het dakterras, maar beneden lawaaierig en luide muziek. De kaart lijkt leuk tajines met eigen twist... Het was een oud en taai lam dan... En ook kip met chermoula teleurstelling. Er wordt geen wijn geschonken... Geen licentie. En ben je een kwartier te laat mag je fluiten naar je 1 maand geleden gereserveerd tafeltje op het dakterras. Dus wees op tijd! Maar eten is goedkoop en glutenvrije keuzes.

laftimigroup, Responsable relations clients van NOMAD, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

We thank you for sharing your review with us.
We, first, would like to apologize for this disappointing experience you had with us.
We would like you to know that we are in a constant improvement of our quality and service , and your review has been addressed to the people in charge in order to make sure it won't happen again.
We hope seeing you again soon.
Thank you for your time.

14 mei 2018 beoordeeld

De locatie is leuk, mooi dakterras, hoedjes etc. Maar de muziek is storend (onsamenhangend) en het eten is niet heel goed. Jammer want Le Jardin, wat tot dezelfde keten behoord is heel goed!

Thank you for sharing your review with us,
Your review with us has been addressed to the people in charge so we can work on the points to improve,
We are looking forward to welcoming you again soon,
It's always a pleasure.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy setting in hartje van medina. Veel toeristen dus verwacht geen authentieke sfeer. Eten is prima, niet zo bijzonder als verwacht. Gratis wifi. Serveren geen alcohol.

Thank you for sharing your review with us,
You are welcome back anytime.
It's always a pleasure.

8 mei 2018 beoordeeld

Wat een super plek om even te lunchen. De gerechten zijn goed en divers. Er wordt goed rekening gehouden met noten allergie. Wij zaten op het bovenste dakterras en hadden niet gereserveerd. Dat is de rustigste plek. En dat komt goed uit want een bezoek aan de souk is druk. Wij komen zeker terug als we weer in Marrakech zijn.

We thank you for sharing such a pleasant review with ,
We are glad you enjoyed your visit in NOMAD,
You are welcome back anytime

Reizigers die NOMAD bekeken, bekeken ook

Regio Marrakech-Tensift-El Haouz, Marokko

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In NOMAD geweest? Deel je ervaringen!