Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Potje yoghurt en meer”
Beoordeling van Hotel Al Kabir

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Al Kabir
Beoordeeld als nr. 480 van 500 hotels in Marrakesh
11 november 2014 beoordeeld

Op onze rondreis door Marokko hadden we 2 maal in dit hotel geboekt, zowel heen als terug. Helaas bleek dit hotel geen aanrader te zijn. Wel grote kamers, maar uiterst sober gemeubileerd. Een bed met ijzeren stangen als spiraal, gevlekt en gescheurd onderlaken, geen fatsoenlijk bureau, wandcontactdozen, die aan de draden uit de muur hingen, een douche steun, die los uit de wand hing en weinig geïnteresseerd personeel. Het ontbijt volgens de Franse gewoonte (brood, jam en koffie) werd door een tweetal obers (man en vrouw) mondjesmaat aangevuld. Het meest stuitende nog wel was mijn gesoebat om twee potjes yoghurt, die mij in eerste instantie geweigerd werden omdat andere gasten er al zoveel meegenomen hadden. Mijn raad is dan ook om in Marakech op zoek te gaan naar een beter hotel dan dit!

Kamertip: Neem niet een kamer op de 1ste of 2de verdieping vanwege het gedreun van de disco in de kelder. Verm ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
2  Bedank heinjan
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (81)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

2 - 8 van 81 beoordelingen

9 november 2014 beoordeeld

Ook bij ons het hotel van begin rondreis Kras. Hoewel wij nog wel een redelijke kamer hadden, lag deze kamer aan straatkant en was er forse geluidsoverlast. Wat echt slecht was, was het eten, hoewel ontbijt nog wel ging was diner echt slecht. Zelfs de patat was niet te eten. Daarnaast ligt hotel fors buiten centrum, maar met een taxi ( euro 3,50/5,00) is dit goed te doen. Lichtpuntje voor ons was dat wij de eerste keer onze jassen hadden laten liggen. Een week later waren wij terug in het hotel en jawel bij navraag bleken onze jassen te zijn gevonden en na een telefoontje naar housekeeping werden onze jassen keurig netjes naar receptie gebracht: waar vind je dat nog.

Kamertip: Kregen de kamer toegewezen, maar zou zeker vragen om kamer aan achterkant ivm lawaai van de straat.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Louis Z
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 oktober 2012 beoordeeld

Een reis van KRAS te beginnen in hotel Al Kabir was een ware deceptie. De kamers waren niet schoon om niet te zeggen smerig en de airco werkte niet. Ook na de hulp van een medewerker ingeroepen te hebben, bleef de juiste actie uit. Tot wij na veel gedram om half twaalf 's nachts (na 4 telefoontjes naar de receptie) eindelijk een andere kamer kregen. Het personeel was ronduit te beroerd om ons van dienst te zijn bij het wisselen van een bankbiljet voor munten om in het hotel zelf een flesje water te kunnen kopen voor onderweg. De man achter de bar, een absolute horreur. We zagen de reis met overnachtingen in dit soort hotels somber in, maar alle andere hotels waren goed tot uitstekend, dus bleek Marokko toch een goede keuze.

Kamertip: Kamers aan de achterzijde zijn rustiger, maar alle kamers zijn qua hygiëne onder de maat; men zou er ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2012, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
4  Bedank Ferry M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 september 2012 beoordeeld

Onvoorstelbaar dat Kras zijn gasten hier aan een reis door Marokko laat beginnen. Kamers vies en slecht onderhouden. In onze kamer ontbraken de bolletjes in de lampen. Het heeft een uur geduurd voordat we in een andere kamer konden. Daar waren geen handoeken.

Kamertip: Kies een ander hotel
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2012, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
5  Bedank melder54
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Juni, 2017, reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
18 juni 2017 beoordeeld

  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marrakesh bekeken
op 0,5 km afstand
Amalay Hotel Marrakech
Amalay Hotel Marrakech
nr. 442 van 500 in Marrakesh
102 beoordelingen
op 0,6 km afstand
Agdal Hotel
Agdal Hotel
nr. 463 van 500 in Marrakesh
212 beoordelingen
op 0,8 km afstand
Residence Ezzahia
Residence Ezzahia
nr. 427 van 500 in Marrakesh
26 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 2,6 km afstand
Hotel Central Palace
Hotel Central Palace
nr. 417 van 500 in Marrakesh
104 beoordelingen
op 1,2 km afstand
Amani Hôtel Appart
Amani Hôtel Appart
nr. 171 van 500 in Marrakesh
294 beoordelingen
op 0,5 km afstand
Hotel Oudaya
Hotel Oudaya
nr. 392 van 500 in Marrakesh
459 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

In Hotel Al Kabir geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Hotel Al Kabir

Adres: Rue Lobnane | Guéliz: Bd. Zerktouni, Marrakesh 40000, Marokko
Locatie: Marokko > Regio Marrakech-Tensift-El Haouz > Marrakesh
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 480 van 500 hotels in Marrakesh
Prijsklasse: € 27 - € 56 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Al Kabir 3*
Aantal kamers: 95
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Al Kabir met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding